Firma ORLEN OIL uruchomiła serwis produktowy dedykowany nowej linii olejów dla motoryzacji – Platinum. Ma on za zadanie dostarczyć szczegółowe informacje na temat produktu oraz ułatwić klientom dobranie odpowiedniego oleju dla danego samochodu. Serwis zaprojektowała i wdrożyła agencja interaktywna Conecto.
Serwis platinumoil.pl stworzony został w przeświadczeniu, że informacja jest najlepszym sposobem przekonania klientów do nowego produktu. – Zwykle budzi on nieufność. Ludzie mają dużo większe przekonanie do tego, co już dobrze znają. Postanowiliśmy postawić na informację, ponieważ w ten sposób potencjalny użytkownik poznaje produkt od podszewki i nabiera do niego zaufania – mówi Artur Małolepszy, Dyrektor ds. marketingu. Dlatego też w serwisie można odnaleźć wszystkie dane dotyczące olejów Platinum: formuły technologiczne wykorzystane w tej linii produktów, opinie ekspertów, a także wyniki badań Instytutu technologii Nafty, zobrazowane plastycznie za pomocą wykresów.
Wyjątkowo praktycznym rozwiązaniem jest aplikacja „Dobierz olej dla siebie”, dostępna ze strony głównej i wszystkich podstron. Wystarczy wpisać markę samochodu, model i rok produkcji, by komputer dobrał najwłaściwszy rodzaj oleju Platinum. System doboru oleju został zaprojektowany tak, że wyłapuje błędy przy wypełnianiu rubryk. Niemożliwe jest zatem podanie niewłaściwego produktu.
Conecto odpowiedzialna była za kreację wizerunku olejów Platinum w Internecie oraz wdrożenie systemu Step CMS. Zapewnia on między innymi interaktywny kontakt z osobami zainteresowanymi produktem. Poprzez aplikację „Zadaj pytanie” użytkownik może przesłać zapytanie do Centrum Prasowego ORLEN OIL. Pytania z odpowiedzią są następnie publikowane w serwisie.
http://www.platinumoil.pl
http://www.conecto.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.