GoldenSubmarine – rok po fuzji

Opublikowano: 16 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

W 2008 roku, po ponad 7 latach samodzielnego funkcjonowania, dwie duże agencje interaktywne – poznańska Conecto oraz warszawska isens – zdecydowały się na połączenie swoich sił. W wyniku fuzji na polskim rynku marketingu interaktywnego pojawił się nowy, duży gracz – agencja GoldenSubmarine.

Hanna LaskowskaGoldenSubmarine – rok po fuzji

Agrobiznes na www.bzwbk.pl

Opublikowano: 8 marca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W portalu www.bzwbk.pl w dziale ‚Dla Firmy’ uruchomiono nowy kanał tematyczny – Agrobiznes. Nowy serwis skupia w jednym miejscu informacje bankowe, związane tematycznie z rolnictwem i szeroko pojętym agrobiznesem. Zawartość nowego kanału jest przygotowana z myślą przede wszystkim o rolnikach i przedstawicielach sektora rolno-spożywczego. Głównym celem jaki przyświecał tworzeniu Agrobiznesu było zebranie w jednym miejscu wszystkich informacji dla tej grupy …

Hanna LaskowskaAgrobiznes na www.bzwbk.pl

Nowy wizerunek internetowy Audi

Opublikowano: 29 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Agencja interaktywna Conecto zakończyła pierwszy etap prac związanych z odświeżeniem internetowego wizerunku Audi w Polsce. Zaprojektowała i wdrożyła nowy serwis www generalnego dystrybutora samochodów tej marki. W najbliższej przyszłości zostanie on rozbudowany o kolejne działy. „Przewaga dzięki technice” to maksyma Audi, którą agencja Conecto potraktowała jako główną wytyczną w kwestii kreowania internetowego wizerunku jednej z najbardziej cenionych marek samochodów. Nacisk …

Sylwester KozakNowy wizerunek internetowy Audi

Conecto tworzy grę dla Orlen Team

Opublikowano: 15 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Conecto stworzyła grę interaktywną OrlenTeamRallye, nawiązującą do startu polskiej ekipy Orlen Team w trwającym właśnie rajdzie Telefonica-Dakar. Dostępna jest ona w ramach serwisu orlenteam.pl. Gra będzie rozbudowywana pod kątem kolejnych startów polskiej załogi. Stworzona przez Conecto realizacja odwołuje się w swojej konwencji do popularnych niegdyś 8 bitowych gier komputerowych, przeżywających ostatnio swój renesans i wykorzystywanych na przykład w grach Java …

Sylwester KozakConecto tworzy grę dla Orlen Team

ORLEN OIL uruchamia serwis produktowy

Opublikowano: 9 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Firma ORLEN OIL uruchomiła serwis produktowy dedykowany nowej linii olejów dla motoryzacji – Platinum. Ma on za zadanie dostarczyć szczegółowe informacje na temat produktu oraz ułatwić klientom dobranie odpowiedniego oleju dla danego samochodu. Serwis zaprojektowała i wdrożyła agencja interaktywna Conecto. Serwis platinumoil.pl stworzony został w przeświadczeniu, że informacja jest najlepszym sposobem przekonania klientów do nowego produktu. – Zwykle budzi on …

Sylwester KozakORLEN OIL uruchamia serwis produktowy

Inwazja Volkswagena w Internecie

Opublikowano: 24 czerwca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

10-dniowa kampania internetowa Polo (która objęła swoim zasięgiem także telewizję i prasę) miała charakter wizerunkowy. Głównym celem było dotarcie do jak najszerszej grupy internautów i sprowadzenie zainteresowanych osób na stronę polo.pl. Conecto wykorzystała toplayery i standardowe formy reklamy internetowej, zamieszczone w ramach największych portali internetowych. Jednocześnie zorganizowała akcję mailingową, skierowaną do sprecyzowanej grupy docelowej. W wyniku kampanii ponad 100 tysięcy …

Sylwester KozakInwazja Volkswagena w Internecie

ComArch uruchomił nowy portal korporacyjny

Opublikowano: 16 czerwca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

ComArch S.A. , przy współpracy z agencją interaktywną Conecto, zbudował portal, który funkcjonuje w oparciu o najnowsze rozwiązanie zarządzania treścią CMS. Nowy serwis korporacyjny ComArch wyposażony jest w szereg mechanizmów interaktywnych obsługujących potencjalnych klientów, inwestorów i dziennikarzy. W zrealizowanym projekcie ComArch dostarczył strategię i koncepcję marketingową oraz wdrożył system zarządzania treścią CMS, natomiast Conecto odpowiedzialna była za kreację i wizualizację …

Sylwester KozakComArch uruchomił nowy portal korporacyjny