Conecto

GoldenSubmarine – rok po fuzji

W 2008 roku, po ponad 7 latach samodzielnego funkcjonowania, dwie duże agencje interaktywne – poznańska Conecto oraz warszawska isens – zdecydowały się na połączenie swoich sił. W wyniku fuzji na polskim rynku marketingu interaktywnego pojawił się nowy, duży gracz – agencja GoldenSubmarine.

GoldenSubmarine – rok po fuzji więcej »

Agrobiznes na www.bzwbk.pl

W portalu www.bzwbk.pl w dziale ’Dla Firmy’ uruchomiono nowy kanał tematyczny – Agrobiznes. Nowy serwis skupia w jednym miejscu informacje bankowe, związane tematycznie z rolnictwem i szeroko pojętym agrobiznesem. Zawartość nowego kanału jest przygotowana z myślą przede wszystkim o rolnikach i przedstawicielach sektora rolno-spożywczego. Głównym celem jaki przyświecał tworzeniu Agrobiznesu było zebranie w jednym miejscu

Agrobiznes na www.bzwbk.pl więcej »

Nowy wizerunek internetowy Audi

Agencja interaktywna Conecto zakończyła pierwszy etap prac związanych z odświeżeniem internetowego wizerunku Audi w Polsce. Zaprojektowała i wdrożyła nowy serwis www generalnego dystrybutora samochodów tej marki. W najbliższej przyszłości zostanie on rozbudowany o kolejne działy. „Przewaga dzięki technice” to maksyma Audi, którą agencja Conecto potraktowała jako główną wytyczną w kwestii kreowania internetowego wizerunku jednej z

Nowy wizerunek internetowy Audi więcej »

Conecto tworzy grę dla Orlen Team

Conecto stworzyła grę interaktywną OrlenTeamRallye, nawiązującą do startu polskiej ekipy Orlen Team w trwającym właśnie rajdzie Telefonica-Dakar. Dostępna jest ona w ramach serwisu orlenteam.pl. Gra będzie rozbudowywana pod kątem kolejnych startów polskiej załogi. Stworzona przez Conecto realizacja odwołuje się w swojej konwencji do popularnych niegdyś 8 bitowych gier komputerowych, przeżywających ostatnio swój renesans i wykorzystywanych

Conecto tworzy grę dla Orlen Team więcej »

ORLEN OIL uruchamia serwis produktowy

Firma ORLEN OIL uruchomiła serwis produktowy dedykowany nowej linii olejów dla motoryzacji – Platinum. Ma on za zadanie dostarczyć szczegółowe informacje na temat produktu oraz ułatwić klientom dobranie odpowiedniego oleju dla danego samochodu. Serwis zaprojektowała i wdrożyła agencja interaktywna Conecto. Serwis platinumoil.pl stworzony został w przeświadczeniu, że informacja jest najlepszym sposobem przekonania klientów do nowego

ORLEN OIL uruchamia serwis produktowy więcej »

Inwazja Volkswagena w Internecie

10-dniowa kampania internetowa Polo (która objęła swoim zasięgiem także telewizję i prasę) miała charakter wizerunkowy. Głównym celem było dotarcie do jak najszerszej grupy internautów i sprowadzenie zainteresowanych osób na stronę polo.pl. Conecto wykorzystała toplayery i standardowe formy reklamy internetowej, zamieszczone w ramach największych portali internetowych. Jednocześnie zorganizowała akcję mailingową, skierowaną do sprecyzowanej grupy docelowej. W

Inwazja Volkswagena w Internecie więcej »

ComArch uruchomił nowy portal korporacyjny

ComArch S.A. , przy współpracy z agencją interaktywną Conecto, zbudował portal, który funkcjonuje w oparciu o najnowsze rozwiązanie zarządzania treścią CMS. Nowy serwis korporacyjny ComArch wyposażony jest w szereg mechanizmów interaktywnych obsługujących potencjalnych klientów, inwestorów i dziennikarzy. W zrealizowanym projekcie ComArch dostarczył strategię i koncepcję marketingową oraz wdrożył system zarządzania treścią CMS, natomiast Conecto odpowiedzialna

ComArch uruchomił nowy portal korporacyjny więcej »

Scroll to Top