Rusza platforma B2B – opiniac.com, służąca do badania satysfakcji użytkowników serwisów internetowych, oraz gromadzenia ocen i opinii na temat badanych witryn. Opiniac.com pozwala kształtować postać i funkcjonalność stron WWW, poprzez aktywne pozyskiwanie ekspertyzy od odwiedzających je internautów.
Projekt opiniac.com, który wszedł na rynek wraz z początkiem IV kwartału 2008, łączy wiedzę specjalistów z różnych dziedzin branży internetowej: użyteczności, technologii oraz badań. Celem przedsięwzięcia jest wprowadzenie w sektorze interaktywnym nowego standardu badań opinii internautów, opartego na niewymuszonych ocenach i odpowiedziach. Nawet najlepsze wyczucie, na temat tego, co użytkownicy sądzą o danym serwisie, nie jest wystarczająco dobre w porównaniu z faktycznie zgromadzoną oceną i komentarzami samych internautów – twierdzi Zbigniew Nowicki, CEO i założyciel platformy opiniac.com.
Dlatego właśnie platforma, podobnie jak systemy statystyczne, pozwala na stały monitoring satysfakcji użytkowników korzystających z serwisu WWW – dodaje Piotr Wojnarowicz, odpowiedzialny za technologiczną stronę rozwiązania.
Opracowany został zestaw wskaźników, które umożliwiają śledzenie w czasie istotnych parametrów opisujących poziom zadowolenia użytkowników z odwiedzanych przez nich serwisów internetowych. Jest to możliwe dzięki prowadzeniu deklaratywnego monitoringu, a nie doraźnych ocen, jak ma to miejsce w innych badaniach oferowanych na rynku. Analiza wyników badań opinii online jest bardzo pomocnym narzędziem w efektywnym zarządzaniu każdym serwisem internetowym, oraz w kształtowaniu jego funkcjonalności, klarowności treści i warstwy estetycznej – nadmienia Jerzy Legut, odpowiedzialny za stronę merytoryczną badań.
Rozwiązanie pozwala dowiedzieć się, co użytkownicy myślą o „moim” serwisie internetowym. Korzystanie platformy w dłuższej perspektywie pozwoli poprawić wyniki ekonomiczne serwisu internetowego, typu: konwersja, świadomość marki, przejrzystość, klarowność lub procesy – podsumowuje Zbigniew Nowicki.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.