Zbigniew Nowicki

Bluerank wyłącznym Partnerem CHEQ na Polskę i region CEE

Rozwiązanie technologiczne CHEQ pozwala zidentyfikować boty i fałszywych użytkowników i wykluczyć ich działań marketingowych. Teraz, dzięki współpracy z Bluerank, technologia jest dostępna na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.CHEQ to globalny lider w dziedzinie cyber security w obszarze marketingu (Go-to-Market Security – GTMSec, jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi technologii). Firma znalazła się w rankingu Fast Company […]

Bluerank wyłącznym Partnerem CHEQ na Polskę i region CEE więcej »

Rusza Opiniac.com

Rusza platforma B2B – opiniac.com, służąca do badania satysfakcji użytkowników serwisów internetowych, oraz gromadzenia ocen i opinii na temat badanych witryn. Opiniac.com pozwala kształtować postać i funkcjonalność stron WWW, poprzez aktywne pozyskiwanie ekspertyzy od odwiedzających je internautów. Projekt opiniac.com, który wszedł na rynek wraz z początkiem IV kwartału 2008, łączy wiedzę specjalistów z różnych dziedzin

Rusza Opiniac.com więcej »

Rebranding TP SA

Telekomunikacja Polska rozpoczęła działania rebrandingowe. W ramach wprowadzanej w życie strategii marki na nowo opracowana została warstwa komunikacyjna serwisu korporacyjnego tp.pl. Za zmianę internetowego wizerunku tp odpowiada agencja interaktywna digital One. 31 maja br. ruszył internetowy serwis korporacyjny tp, zaprojektowany zgodnie z wprowadzanymi przez Telekomunikację Polską nowymi zasadami identyfikacji wizualnej. Projekt warstwy komunikacyjnej, jak również

Rebranding TP SA więcej »

Scroll to Top