Zbigniew Nowicki

Użyteczność stron internetowych w oczach internautów i marketerów

Nowoczesna Firma, organizator projektu @rewolucja biznesu wraz z partnerami (Polskimi Badaniami Internetu oraz Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska) i przy życzliwości polskich portali (onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, o2.pl) oraz sieci Bizon Media, przeprowadziła badanie nt. użyteczności narzędzi internetowych.

Rusza Opiniac.com

Rusza platforma B2B – opiniac.com, służąca do badania satysfakcji użytkowników serwisów internetowych, oraz gromadzenia ocen i opinii na temat badanych witryn. Opiniac.com pozwala kształtować postać i funkcjonalność stron WWW, poprzez aktywne pozyskiwanie ekspertyzy od odwiedzających je internautów. Projekt opiniac.com, który wszedł na rynek wraz z początkiem IV kwartału 2008, łączy wiedzę specjalistów z różnych dziedzin …

Rusza Opiniac.com więcej »

Rebranding TP SA

Telekomunikacja Polska rozpoczęła działania rebrandingowe. W ramach wprowadzanej w życie strategii marki na nowo opracowana została warstwa komunikacyjna serwisu korporacyjnego tp.pl. Za zmianę internetowego wizerunku tp odpowiada agencja interaktywna digital One. 31 maja br. ruszył internetowy serwis korporacyjny tp, zaprojektowany zgodnie z wprowadzanymi przez Telekomunikację Polską nowymi zasadami identyfikacji wizualnej. Projekt warstwy komunikacyjnej, jak również …

Rebranding TP SA więcej »

Przewiń do góry