Waszyngtońska firma Mixx, operator serwisu o tej samej nazwie, opublikowała wyniki oglądalności po roku działania witryny. Liczby te dowodzą, że nawet na dojrzałym rynku IT możliwy jest gwałtowny rozwój charakterystyczny dla pierwszych dni Web 2.0.
Mixx to połączenie społeczności, witryny bookmarkingowej, platformy blogów oraz indywidualnej strony startowej. Aplikacja umożliwia udostępnianie różnego rodzaju materiałów – w tym multimedialnych. Internauci mogą przeglądać „odkrycia” swoich znajomych i komentować je.
W okresie od kwietnia do września 2008 całkowita liczba unikalnych użytkowników Mixxa wzrosła z około 370 tysięcy do ponad trzech milionów. W tym samym okresie zasięg według Aleksy zwiększył się z 0,007% do 0,13%. W praktyce oznacza to, że popularna witryna social newsowa Digg jest w tej chwili „zaledwie” pięć razy większa od Mixxa.
Kluczem do sukcesu spółki są umowy partnerskie z dużymi dostawcami treści – wśród nich znalazły się CNN, „New York Times”, Slate, Reuters czy „USAToday”. Dzięki temu witryna nie musi obawiać się pozwów o naruszenie praw autorskich. Z drugiej strony duża baza użytkowników sprawia, że kosztowne kontrakty zaczynają się opłacać.
Źródło: ReadWriteWeb/SocialTimes
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!