Digg sprzedany firmie Betworks

Opublikowano: 13 lipca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Serwis Digg został sprzedany firmie technologicznej Betaworks. Z początkowych doniesień wynikało, że kwota transakcji opiewa na 500 tys. dolarów, ale ostatecznie mogła być znacznie wyższa.

Marta Michałek-MachniewskaDigg sprzedany firmie Betworks

Nowy Digg dla wszystkich

Opublikowano: 26 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Po miesięcznych, zamkniętych testach, nowa wersja serwisu Digg została udostępniona dla wszystkich. Udoskonalony interfejs i funkcjonalności skupiają się na personalizacji dostępu do informacji.

Dawid ZarazińskiNowy Digg dla wszystkich

Nowy Digg prawie jak Facebook?

Opublikowano: 31 maja 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Facebook’owa gorączka dotyka coraz większą ilość mniej lub bardziej popularnych serwisów internetowych. Nie inaczej jest w przypadku Digg’a, którego nowa wersja zostanie wkrótce wprowadzona. Oglądając udostępnione materiały można zapytać, czy chce być drugim Facebookiem?

Dawid ZarazińskiNowy Digg prawie jak Facebook?

Digg ogłasza testy swojej platformy reklamowej

Opublikowano: 10 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Digg, popularny serwis, w którym użytkownicy mogą gromadzić, dzielić się i oceniać linki do interesujących treści, ogłosił, że w w ciągu kilku najbliższych dni rozpocznie testowanie własnej platformy reklamowej. Digg Ads ma być innowacyjnym produktem, który chce nakłonić korzystające z serwisu osoby do oceniania, które reklamy są według nich najlepsze.

admagazine.plDigg ogłasza testy swojej platformy reklamowej

Koniec z Internet Explorer 6 na epuls.pl

Opublikowano: 28 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Serwis społecznościowy epuls.pl namawia swoich użytkowników do zaprzestania używania przeglądarki IE6. Akcja polega na informowaniu i premiowaniu osób, które porzucą starą przeglądarkę. Niewykluczone jest jednak zaprzestanie wspierania IE6 w kolejnych wersjach serwisu.

Hanna LaskowskaKoniec z Internet Explorer 6 na epuls.pl

Facebook: prestiż za kredyty – co dalej?

Opublikowano: 8 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Facebook testuje nową, wirtualną walutę nazywaną kredytami (credits). Ma być ona rozwinięciem działającego w ramach serwisu rynku wirtualnych podarunków. Jeśli nowa funkcjonalność zostanie wprowadzona na szeroką skalę, będzie można kupić kredyty i wysyłać je do swoich znajomych, którzy mogą w ten sposób budować swój „prestiż” (im więcej, tym lepiej) lub kupić za nie wirtualne prezenty. Na razie.

admagazine.plFacebook: prestiż za kredyty – co dalej?

Słoik z poradami od Google

Opublikowano: 9 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Google uruchomiło właśnie nowy serwis nazwany Tip Jar. Użytkownicy mogą w nim dodawać i oceniać czytane porady dotyczące radzenia sobie z pieniędzmi w skomplikowanych, kryzysowym środowisku. Digg w czasach recesji?

admagazine.plSłoik z poradami od Google