Blisko 200 agencji wraz z internautami aktywnie współtworzy nowy portal nieruchomości. Minęły zaledwie 3 miesiące od udostępnienia wersji beta wyszukiwarki w a w bazie Morizon.pl dostępnych jest już blisko 150 000 aktualnych ofert nieruchomości, zamieszczonych przez ponad 300 współpracujących agencji pośrednictwa nieruchomości.
„Kiedy analizowaliśmy wcześniej najpopularniejsze portale nieruchomościowe w USA i w Europie Zachodniej, które podchodzą do prezentowania ofert w innowacyjny sposób i porównaliśmy je z serwisami dostępnymi w Polsce, było dla nas oczywiste, że istnieje jeszcze ogromne pole do zagospodarowania. Chcieliśmy zaoferować naszym użytkownikom unikalne, nowoczesne i intuicyjne rozwiązania i w tym celu postanowiliśmy zaprosić ich do współtworzenia z nami serwisu – zgłaszania swoich potrzeb i propozycji rozwiązań. To podejście okazało się dobrą decyzją” – mówi Monika Rudnicka, dyrektor zarządzająca Morizon.pl.
Twórcy Morizon.pl przygotowali program aktywnej wymiany informacji i zbierania uwag od Internautów, testerów i współpracujących z portalem pracowników biur nieruchomości. Konkursy z nagrodami dla osób testujących pierwszą wersję serwisu zaowocowały wieloma sugestiami usprawnień i kreatywnymi pomysłami rozwoju funkcjonalności. W odpowiedzi na zgłaszane uwagi wprowadzono wiele innowacyjnych rozwiązań do samej wyszukiwarki, m.in. interaktywne mapy, suwaki, usprawniono nawigację, algorytmy wyszukiwania i sortowania ofert oraz ich wygląd.
Wyróżnikiem portalu stały się też procentowe znaczniki kompletności oferty pojawiające się przy każdym ogłoszeniu. Powstają one na podstawie opracowanej przez zespół specjalistów listy kilkudziesięciu parametrów opisujących nieruchomość i ułatwiają użytkownikom proces decyzyjny. Oferty, które zawierają najwięcej szczegółów i najpełniejszy opis, w wyniku sortowania pokazują się wyżej na liście, co pozwala na szybkie wytypowanie ofert najpełniej odpowiadających gustom i wymaganiom.
Bardzo ważnymi partnerami Morizon.pl są współpracujące z nim biura nieruchomości. Od sprawności i efektywności tej współpracy zależą zarówno przychody portalu, jak i samych biur.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.