Ponad 130 pracodawców z całej Polski zaprezentuje swoje wirtualne stoiska podczas piątych Internetowych Targów Pracy organizowanych przez serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl. Od 20 do 26 października br. pod adresem www.targipracy.gazeta.pl na „gości” targów czekają ogłoszenia rekrutacyjne, artykuły publicystyczne, informacje o firmach i czaty z pracodawcami.
W piątych Internetowych Targach Pracy udział zapowiedziało o ponad 75% wystawców więcej niż w czwartej edycji. Wśród 134 firm, które będą poszukiwać kandydatów do pracy podczas piątej edycji, są między innymi: Adecco Poland, Empik, Eurobank, Frito Lay, ING Bank Śląski, Loreal, Netia, Philips, PriceWaterhouseCoopers czy sponsor główny targów – Era.
GazetaPraca.pl organizuje Internetowe Targi Pracy od listopada 2006 roku. W pierwszej edycji wzięło udział ponad 100 tys. internautów. Drugie targi odwiedziło ponad 160 tys. użytkowników. Trzecie przyciągnęły niemal 200 tysięcy odwiedzających. Ich liczba okazała się rekordowa w edycji czwartej, kiedy wzrosła do ponad 215 tysięcy.
– Podczas czwartej edycji średnio 1800 osób na godzinę odwiedzało strony targowe. Statystyczny internauta spędził na Internetowych Targach Pracy około 20 min. – mówi Dorota Bachman, ekspert ds. pracy, rekrutacji i kariery, dyrektor serwisu GazetaPraca.pl – Internetowe Targi Pracy zapewniają skuteczne dotarcie do kandydatów, przy zdecydowanie niższych kosztach w porównaniu do tradycyjnej imprezy targowej – dodaje.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.