Nowy serwis Wirtualnej Polski, dajopis.pl, skierowany jest głównie do młodzieży. Korzystać z niego może jednak każdy i to bez względu na wiek. Serwis ma z założenia stanowić bazę opisów – zarówno tekstowych, jak i graficznych – wykorzystywanych przez użytkowników komunikatorów internetowych.
Opisy znajdujące się w serwisie podzielone zostały na kategorie tematyczne, np. Cytaty, Miłosne, Świąteczne, Śmieszne, z PRL, Obcojęzyczne, Graficzne. Użytkownicy mają możliwość dodawania własnych opisów oraz pobierania na komunikatory tych zgromadzonych w serwisie. Bez znaczenia jest też, z jakich systemów IM korzystają. By dodać opis nie trzeba być zalogowanym – serwis ma charakter otwarty.
„Dajemy internautom możliwość modyfikacji opisów według własnych potrzeb i upodobań – mówi Przemysław Piech z Wirtualnej Polski, koordynator projektu – Ponieważ Wirtualna Polska ma własny komunikator, SPIK, jego użytkownicy mogą pobierać opisy automatycznie, za jednym kliknięciem.”
Dodane opisy można punktować, dzięki czemu powstaje ranking tych najciekawszych i najbardziej zabawnych (zakładka Najlepsze opisy). Na głównej stronie serwisu prezentowane są też codzienne opisy najczęściej pobierane i najpopularniejsze tagi użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.