Zumi.pl, lokalizator internetowy oraz wyszukiwarka firm i usług, wprowadza nową formę reklamy. Zumiwideo rozszerza dotychczasowe formy prezentacji firm.
Zumiwideo jest częścią wizytówek firm obecnych w serwisie Zumi.pl, dzięki nim przed-siębiorstwa mogą w szczególnie atrakcyjny i wiarygodny sposób przedstawiać swoją ofertę użytkownikom poszukującym na Zumi produktów i usług.
Wideowizytówka oprócz danych kontaktowych zawiera unikalną multimedialną prezentację firmy w postaci spotu reklamowego. Spoty przygotowywane są przez profesjonalne ekipy filmowe.
Unikatowy charakter i rozbudowana funkcjonalność Zumiwideo wpływa na zwiększenie skuteczności i daje reklamodawcom dotarcie do nowych grup klientów.
Nowa forma reklamowa stanowi doskonałe uzupełnienie istniejących produktów będąc równocześnie inspirującym pretekstem do zapoznania się z ofertą firmy. Co istotne, przygotowane do tej pory filmy są tak dobrej jakości, że istotnie wzbogacają serwis od strony kontentowej – mówi Mateusz Boczar, dyrektor produktu Zumi.pl
Wprowadzenie formy Zumiwideo wsparte zostało kampanią w TVN, TVN24 i na portalu Onet.pl. Kampania potrwa od 6 do 21 listopada.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.