BRE Leasing Sp. z o.o. oraz Internet Service S.A. – operator Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl – podpisały umowę o współpracy. Na jej podstawie, na stronach mojeauto.pl zamieszczona została prezentacja oferty leasingowej BRE Leasing.
Oferta leasingowa firmy została udostępniona w wybranych tematycznie modułach mojeauto.pl: w serwisie „Auta Nowe” – jedynym w Polsce systemie umożliwiającym konfigurację nowych samochodów wszystkich marek dostępnych na rodzimym rynku oraz w serwisie „Motofinanse” – pierwszym w Polsce Internetowym Centrum Finansów Motoryzacyjnych.
„Naszym celem jest dotarcie za pośrednictwem mojeauto.pl do Internautów i wykorzystanie Internetu jako kolejnego kanału dystrybucji naszych usług” – mówi Marzena Kowalska – zastępca Dyrektora Pionu Handlowego BRE Leasing – „W tym również celu uruchomiliśmy w ostatnim czasie nasz nowy serwis internetowy, dostępny pod adresem www.bre-leasing.com.pl”.
Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl powstała w 2000 r. Jest największym serwisem motoryzacyjnym w Polskim Internecie. W latach 2000 – 2002 za jej pośrednictwem sprzedano niemal 3000 samochodów nowych o łącznej wartości ponad 95 milionów złotych.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.