Glossy Media, nowa sieć reklamy internetowej uruchomiona przez Agorę, będzie oferować reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, w zależności od ich zainteresowań, trybu życia, poziomu dochodów czy wieku.
W ofercie Glossy Media znajdą się powierzchnie reklamowe tematycznych serwisów Agory skierowanych do kobiet, m.in. eDziecko.pl, Groszki.pl, Lula.pl, Ugotuj.to, Gazeta.pl Zdrowie, oraz serwisów partnerskich. Pierwszym partnerem sieci reklamy internetowej Agory został popularny serwis Fotka.pl. Sukcesywnie finalizowane są rozmowy z kolejnymi partnerami, również z autorami najpopularniejszych wśród internautek blogów.
– Kobiety, które stanowią prawie połowę internautów w Polsce , są szczególnie atrakcyjną grupą docelową dla reklamodawców, bowiem często to właśnie one podejmują decyzje zakupowe. Dostrzegamy duży potencjał w oferowaniu reklamy skierowanej do konkretnej grupy internautek – mówi Katarzyna Rucińska, dyrektor zarządzająca projektu Glossy Media.
Sieć reklamy Glosy Media jest projektem Pionu Internetu Agory, niezależnym od działu sprzedaży internetowej. Prezentacja pełnej oferty sieci zaplanowana jest na początek 2009 roku.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.