Wysokieobcasy.pl – nowy serwis „Gazety Wyborczej”

Opublikowano: 5 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Nowa domena, rozbudowane działy, wideowywiady, konkurs modowy dla czytelniczek, baza 500 przepisów kulinarnych Kręglickiej i Gessler, archiwa felietonów Kingi Dunin i Joanny Szczepkowskiej oraz blogi redakcyjne – to oferta serwisu Wysokieobcasy.pl, który wystartował z początkiem września 2009. Strona sobotniego magazynu dla kobiet „Gazety Wyborczej” została odrębnym i samodzielnym serwisem.

Hanna LaskowskaWysokieobcasy.pl – nowy serwis „Gazety Wyborczej”

Ruszyła Glossy Media – sieć reklamy dla kobiet

Opublikowano: 19 listopada 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Glossy Media, nowa sieć reklamy internetowej uruchomiona przez Agorę, będzie oferować reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, w zależności od ich zainteresowań, trybu życia, poziomu dochodów czy wieku. W ofercie Glossy Media znajdą się powierzchnie reklamowe tematycznych serwisów Agory skierowanych do kobiet, m.in. eDziecko.pl, Groszki.pl, Lula.pl, Ugotuj.to, Gazeta.pl Zdrowie, oraz serwisów partnerskich. Pierwszym partnerem sieci reklamy internetowej Agory został popularny …

Hanna LaskowskaRuszyła Glossy Media – sieć reklamy dla kobiet