FreecoNet wprowadził nowe zasady Programu Partnerskiego. Według zmienionej formuły, Partnerzy FreecoNet mogą osiągać większe korzyści przy promowaniu innowacyjnych rozwiązań telefonii VoIP, ze szczególnym uwzględnieniem biznesowych usług dodanych.
Ideą Nowego Programu Partnerskiego jest dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców za pośrednictwem obecnych, jak i nowo pozyskanych partnerów. Wprowadzone zmiany mają służyć jeszcze lepszemu dopasowaniu Programu Partnerskiego FreecoNet do potrzeb uczestniczących w nim podmiotów. W ofercie można wyróżnić dwa warianty: Grand oraz Master. Podział wynika głównie z obszarów zobowiązań wobec Klienta. Wszyscy Partnerzy są odpowiedzialni za promocję usług i dbanie o dobry wizerunek FreecoNet, natomiast jako Master Partnerzy – zobowiązują się dodatkowo do opieki posprzedażowej w postaci pomocy technicznej, co jest wynagradzane wyższą prowizją.
„Przystąpienie do Programu Partnerskiego FreecoNet jest bardzo korzystne nawet dla osób prowadzących serwisy i portale WWW. Bez żadnych inwestycji, można osiągać stałe, miesięczne dochody. Wystarczy choćby sam banner reklamowy FreecoNet umieszczony na stronie WWW. Takie działanie nie wymaga od Partnera poświęcenia czasu ani pieniędzy – FreecoNet zapewnia bowiem wszelkie materiały promocyjne, zachęcające do skorzystania z oferty platformy. Każda osoba, która poprzez taki banner zainteresowała się ofertą i została klientem FreecoNet, jest automatycznie przypisywana do danego Partnera, który od tej pory osiąga za jej pośrednictwem profity” – mówi Alicja Pruszkowska, Opiekun Programu Partnerskiego FreecoNet.
Prowizje przewidziane dla Partnerów wypłacane są od każdego nowo pozyskanego użytkownika FreecoNet, doładowania przez nich konta, generowanego ruchu lub korzystania z usług dodanych FreecoNet. Sklepy czy firmy komputerowe mogą dodatkowo wzbogacić swoją ofertę o świadczenie usług instalacyjnych i sprzedaż sprzętu VoIP. Partnerzy skupieni wokół wariantu Master, świadczą również usługi serwisowe dla użytkowników FreecoNet.
Przystąpienie do Programu Partnerskiego FreecoNet nie wiąże się z żadnymi wydatkami inwestycyjnymi. Chęć udziału, zainteresowani zgłaszają drogą elektroniczną (na adres [email protected]), w odpowiedzi otrzymując umowę partnerską.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.