Użytkownicy FreecoNet mogą teraz zaoszczędzić więcej na rozmowach telefonicznych. Obniżyły się bowiem ceny połączeń realizowanych za pośrednictwem GTS Energis, który jest jednym z operatorów TelAreny – modułu w ramach FreecoNet.
Do tej pory połączenia realizowane przez GTS Energis na numery stacjonarne w Polsce miały płaską stawkę – 9 groszy brutto za minutę rozmowy. Obecnie opłaty za pośrednictwem tego operatora są zróżnicowane i uzależnione od kierunku, w którym dzwonimy i pory dnia – od 5 do 9 groszy brutto. Operator obniżył też stawkę na połączenia komórkowe z prezentacją numeru do poziomu 55 groszy brutto za minutę rozmowy (wcześniej – 62 grosze). Użytkownicy FreecoNet mniej też zapłacą dzwoniąc do abonentów sieci Play – nawet 69 groszy brutto (wszystkie dni w tygodniu w godzinach 22:00-8:00), natomiast połączenia na numery Polsat Cyfrowy mają płaską stawkę – 70 groszy brutto za minutę.
Nowe stawki połączeń obowiązują od 19 listopada br. Są one dostępne dla użytkowników FreecoNet w ramach usługi TelArena, która gwarantuje najniższe na rynku stawki za połączenia wykonywane na numery niezarejestrowane we FreecoNet. Obecni na TelArenie operatorzy (Crowley, Deutsche Telekom, EXATEL, GTS Energis i Netia) rywalizują między sobą o obsługę każdego połączenia wychodzącego poza platformę, a wygrywa ten, który oferuje najniższą cenę.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.