Ponad 450 zrealizowanych kampanii mobile marketingowych w okresie 5-lat. mobijoy! to agencja skupiająca się na wykorzystaniu usług mobilnych w działaniach marketingowych. Spółka zapowiada, iż rok 2008. jako kolejny zakończy się dla branży wzrostem zainteresowania po stronie marketerów rozwiązaniami wykorzystującymi komunikację za pomocą telefonów komórkowych.
Nowe usługi, a także szersze podejście do kampanii dzięki wkomponowaniu do swojego portfolio rozwiązań realizowanych przez inne marki z Grupy One-2-One, do której mobijoy! również należy, to plany na najbliższy rok.
Pięć lat temu jako pierwsi zauważyliśmy, że telefon komórkowy również w Polsce staje się nieodłącznym towarzyszem wielu osób, a tym samym idealnym urządzeniem pozwalającym na prowadzenie dwukierunkowej komunikacji. komentuje Jarosław Przybyła, prezes zarządu mobijoy! – Od kilku miesięcy prowadzimy bardziej szczegółową analizę realizowanych projektów i na ich podstawie podejmujemy działania mające na celu identyfikację możliwości wprowadzania kolejnych nowatorskich usług jakimi jakiś czas temu były stosowane przez nas jako pierwszych na taką skalę m-kupony, czy rozwiązania oparte o bluetooth. Zamierzamy, również dzięki przynależności do Grupy One-2-One, oferować coraz szerszy wachlarz usług komplementarnych z zakresu komunikacji interaktywnej, tworząc jednocześnie mieszankę narzędzi i rozwiązań unikatowych na naszym rynku.
Przez 5 lat wiele zmieniło się w zakresie możliwości technicznych telefonów, oczekiwań konsumentów i marketerów. W coraz większej liczbie projektów zastosowanie znajdują nie tylko świetnie znane i sprawdzone SMSy ale również m-kupony czy MMSy. Klienci z większym przekonaniem podchodzą także do projektów wykorzystujących strony mobilnego Internetu, video mobile, bluetooth, a także ostatnio fotokody.
Z okazji pięciolecia istnienia mobijoy!, przygotowana została nowa strona internetowa (www.mobijoy.pl), skupiająca się nie tylko na zaprezentowaniu wachlarza oferowanych usług, ale także na przedstawieniu osób, które przyczyniają się do sukcesu tej wyspecjalizowanej agencji mającej swoje biura zarówno w Poznaniu, jak i Warszawie. Po raz pierwszy mobijoy! zdecydował się na przygotowanie okolicznościowego logotypu, podkreślającego wieloletnią obecność na rynku, podczas której zrealizowano kilkaset kampanii wykorzystujących najróżniejsze rozwiązania mobilne.
Obecny, urodzinowy rok dla mobijoy! ważny jest także z powodu nagród, jakie otrzymała agencja. Jej projekty zostały dostrzeżone i docenione zarówno w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2008, jak i podczas Golden Arrow. W ciągu tych pięciu lat kampanie, w ramach których mobijoy! zapewniał rozwiązania mobilne wielokrotnie nagradzane były statuetkami oraz wyróżnieniami Golden Arrow (wcześniej Boomerang), czy Effie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.