Aż 46,3 proc. badanych amerykańskich dzieci w wieku od sześciu do jedenastu lat odwiedziło stronę, którą zobaczyli lub o której usłyszeli w reklamie – wynika z badania 2008 American Kids Study przeprowadzonego przez firmę badawczą MRI.
MRI przekonuje, że ponad 10,7 miliona młodych amerykańskich konsumentów odwiedza strony firm po natknięciu się na ich reklamę. Trochę więcej niż jedna czwarta ma sześć lub siedem lat, jedna trzecia – osiem lub dziewięć, a dwie piąte – 10 lub jedenaście lat.
Dane MRI pokazują wyraźnie, że młodzi są dość aktywni jeśli chodzi o komunikat „prosimy o odwiedzenie naszej strony” – powiedziała Anne Marie Kelly, starsza wiceprezydent firmy.
Jest również o 48 proc. bardziej prawdopodobne, że dzieci, które były przekonywane do odwiedzania korporacyjnych stron korzystają z internetu codziennie (w porównaniu do przeciętnych amerykańskich maluchów). Mają też swój adres mailowy (jest to o 41 proc. bardziej prawdopodobne), używają komunikatorów (40 proc.) i ściągają z sieci muzykę (35 proc.).
Wśród amerykańskich dzieci i nastolatków używanie internetu jest powszechne. Więcej niż połowa dzieci do ósmego roku życia korzysta z sieci, wynika z badania przeprowadzonego w połowie roku przez firmę badawczą Yankelovich. W przypadku jedenastolatków współczynnik ten rośnie do poziomu 85 proc.; dla siedemnastolatków – do 95 proc.
Wyniki badania nie są wielkim zaskoczeniem. Potwierdzają raczej to, co wiemy – dzieci są aktywnymi konsumentami, zaangażowanymi w przekaz reklamowy. Dynamiczny rozwój nowych mediów i technologii wymusza jednak na specjalistach od marketingów i reklamy stosowanie nowych kanałów komunikacji z najmłodszymi klientami; to dla nich są one codziennością, z której czerpią informacje i z którą dojrzewają.
Za: MRI, eMarketer
admagazine.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.