3,3 mld dolarów na reklamę w serwisach społecznościowych

Opublikowano: 16 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

3,3 mld dolarów wydadząw bieżącym roku reklamodawcy na promocję serwisach społecznościowych, wynika z szacunków firmy eMarketer. Najwięcej zostawią w Facebooku – aż 1,28 miliarda dolarów, o prawie 664 mln dolarów więcej niż w 2009 roku.

Dawid Zaraziński3,3 mld dolarów na reklamę w serwisach społecznościowych

Badania: najbardziej aktywni na Facebooku wydają najwięcej na zakupy online

Opublikowano: 7 czerwca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

E-biznes odkrywa media społeczne i coraz śmielej wykorzystuje ich potencjał. Sprzedawcy są grupą, dla której platformy takie jak Facebook, czy Twitter oznaczają realne zyski. Tak przynajmniej wynika z badań firmy comScore, na które powołuje się serwis eMarketer. Pokazują one, że użytkownicy popularnych sieci społecznościowych spędzają w internecie więcej czasu niż „przeciętni” internauci i – co ciekawsze – wydają tu więcej pieniędzy.

Dawid ZarazińskiBadania: najbardziej aktywni na Facebooku wydają najwięcej na zakupy online

eMarketer: obiecujące choć eksperymentalne możliwości reklamowe mobilnych społeczności

Opublikowano: 16 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Korzystanie z sieci społecznych jest jedną z najszybciej rozwijających się aktywności wśród użytkowników urządzeń mobilnych na całym świecie. To jeden z podstawowych sposobów komunikacji tych osób, stanowiący bardzo istotny powód wzrostu czasu spędzonego w internecie za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Dawid ZarazińskieMarketer: obiecujące choć eksperymentalne możliwości reklamowe mobilnych społeczności

IAB: Jest dobrze z reklamą online (i w USA, i w Polsce)

Opublikowano: 3 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Ostanio informowaliśmy o badaniach IAB UK dotyczących tego, które formy i treści internetowych reklam najbardziej zapadają w pamięć użytkowników. Dziś prezentujemy wyniki raportu Interactive Advertising Bureau oraz PricewaterhouseCoopers dotyczącego wydatków na amerykańską reklamę online oraz garść informacji z polskiego podwórka.

admagazine.plIAB: Jest dobrze z reklamą online (i w USA, i w Polsce)

eMarketer: Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych (ale wolniej niż zakładano)

Opublikowano: 25 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych mają wynieść w tym roku 2,35 miliarda dolarów. Mimo, że to o 17 proc. więcej niż w roku ubiegłym, dynamika tego wzrostu jest mniejsza niż zakładano. Jedak marketerzy coraz świadomiej i bardziej twórczo wykorzystują potencjał social media.

admagazine.pleMarketer: Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych (ale wolniej niż zakładano)

eMarketer: bardziej obawiamy się o swoją sytuację ekonomiczną – więcej wyszukujemy

Opublikowano: 4 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Można niewątpliwie dyskutować o tym, na ile kryzys ekonomiczny ma charakter realnego zjawiska, a na ile stanowi pretekst do odkładanych, niepopularnych decyzji np. o zwolnieniach. Nie ulega jednak wątpliwości, że u źródła tego zjawiska, czyli w USA, (ale również i w innych krajach, także w Polsce) rośnie społeczny niepokój, poczucie zagrożenia. Widać to dobrze jeśli przyjrzymy się… internetowym wyszukiwarkom.

admagazine.pleMarketer: bardziej obawiamy się o swoją sytuację ekonomiczną – więcej wyszukujemy

eMarketer: profesjonalne treści są przyszłością wideo w sieci

Opublikowano: 27 lutego 2009. Kategoria: Bez kategorii. Tagi: , , , , ,

eMarketer zadaje proste, choć bardzo istotne pytanie: czy obejrzeniu milionów krótkich klipów wideo stworzonych przez innych użytkowników, internetowi widzowie nie poszukają czegoś… lepszego? Wydaje się to bardzo prawdopodobne. Oczekiwania – wraz z ze wzrostem ilości kontentu wideo, jego „konkurencyjności” – będą wzrastać w istotnym tempie.

admagazine.pleMarketer: profesjonalne treści są przyszłością wideo w sieci