home.pl, dostawca usług internetowych, zajął pierwsze miejsce spośród polskich firm sklasyfikowanych w prestiżowym rankingu Fast 50, ukazującym najszybciej rozwijające się spółki technologiczne w Europie Środkowej, opracowanym przez Deloitte&Touche Central Europe. W skali regionu Europy Środkowej spółka home.pl zajęła drugą pozycję, to najlepszy wynik jaki w historii rankingu osiągnęła polska firma.
Firma home.pl specjalizująca się w dostarczaniu usług hostingowych (utrzymywanie stron WWW i kont poczty elektronicznej) dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw w tegorocznym rankingu Fast 50 wyprzedziła ponad 10 tys. firm z regionu Europy Środkowej i zajęła prestiżowe drugie miejsce. Od 2000 roku, kiedy miała miejsce pierwsza edycja rankingu, żadna polska firma nie została sklasyfikowana tak wysoko.
Ranking Fast 50 jest coroczną oceną najszybciej rozwijających się spółek sektora technologicznego opracowywanym przez Deloitte&Touche Central Europe. Pozycja spółek w rankingu zależy od skumulowanego procentowego wzrostu obrotów w ciągu pięciu lat. W okresie tym spółka home.pl zanotowała wzrost obrotów o 2.280 proc. W tegorocznej edycji rankingu Fast 50 znalazły się spółki z siedmiu krajów Europy Środkowej: Czech, Estonii, Węgier, Łotwy, Polski, Słowacji i Słowenii. W finałowej 50-tce znalazło się 13 firm z Polski (m.in. P.U.P Spin, Zigzag, Infovide, Emax, BPSC)
„Zajęcie drugiej pozycji w tak prestiżowym rankingu jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, szczególnie że do tej pory żadna polska firma nie została w nim sklasyfikowana tak wysoko. Cieszymy się, że zaprezentowaliśmy się bardzo dobrze na tle innych firm z Europy Środkowej, być może jest to dla nas istotna wskazówka jakie rynki powinniśmy obserwować i gdzie potencjalnie rozwijać naszą działalność. Wysoka pozycja w Fast 50 z pewnością zmotywuje nas do jeszcze cięższej pracy nad rozwojem oferty i zapewnienia Klientom większego komfortu korzystania z naszych usług. Oceniamy jednak, że home.pl najlepszy czas rozwoju ma dopiero przed sobą, jesteśmy wszakże ciągle w wieku dziecięcym – nasza firma ma dopiero 6 lat” – mówi Piotr Kapcio, dyrektor ds. marketingu home.pl.
Zwycięzcą tegorocznego rankingu został czeski alternatywny operator telekomunikacyjny Aliatel, ze wzrostem przychodów o 4.846 proc.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.