Grupa Adweb rośnie w siłę – wraz z pierwszymi dniami 2009 roku jej szeregi zostały zasilone przez nowe osoby.
Tomasz Zawada, który objął stanowisko Marketing&PR Assistant, będzie odpowiedzialny za kontakty z klientami, prowadzenie działań wizerunkowych agencji oraz przygotowanie ofert. Wzmocnieniu uległ również dział IT, do którego dołączyły dwie osoby. Maria Kinel jako Junior Technical Support Specialist zajmie się bieżącą obsługą klienta hostingowo–domenowego oraz supportem technicznym. Dominik Smaga, nowy Junior Apliccation Developer, będzie odpowiedzialny za programowanie aplikacji webowych, głównie przy użyciu php5 i jego komponentów.
Cała trójka objęła stanowiska w ramach rekrutacji wewnętrznej, zostając w agencji po odbyciu stażu. Program staży i praktyk – którym niedawno zainteresował się nawet krakowski oddział telewizji TVP Info – jest prowadzony przez Grupę Adweb od ponad dwóch lat. Od tamtej pory w agencji znalazło stałe zatrudnienie kilkanaście utalentowanych młodych osób, które zdecydowały się powiązać swoją karierę z branżą reklamową i technologiami internetowymi.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.