home.pl, dostawca usług internetowych, po trzech kwartałach 2003 roku zanotował wzrost przychodów z tytułu sprzedaży usług, co jest efektem wzmożonego popytu na usługi hostingowe oraz wprowadzenia do oferty nowych produktów.
Spółka prognozuje też większy od planowanego zysk brutto za bieżący rok, ma on wynieść ponad 3 mln złotych.
W ciągu trzech kwartałów bieżącego roku przychody home.pl z tytułu sprzedaży usług wyniosły ponad 4,80 mln złotych i były o 27 proc. większe niż w analogicznym okresie 2002 roku. Dalszą dynamikę wzrostu wykazuje zysk brutto jaki wypracowała spółka, po 9-ciu miesiącach zarobiła 2,18 mln złotych a więc o blisko 600 tys. więcej niż w całym poprzednim roku.
Podstawowym źródłem przychodów home.pl pozostają usługi webhostingowe (utrzymywanie serwisów internetowych, poczta elektroniczna), których głównym odbiorcą są firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Spółka dywersyfikuje jednak strukturę przychodów poprzez wprowadzanie innych usług m.in. rejestrację i utrzymanie domen internetowych oraz własny ogólnopolski numer dostępowy do Internetu (dial-up).
„Mimo dużych nakładów inwestycyjnych, jakie ponieśliśmy w 3-cim kwartale na rozbudowę infrastruktury teleinformatycznej udało się nam utrzymać dalszy wzrost zysku, który za bieżący roku będzie o blisko 90 proc. większy od ubiegłorocznego i tym samym dla spółki rekordowy. Dynamicznie rosną przychody home.pl, które jednak nie obciążają firmy większymi kosztami operacyjnymi. Dobre wyniki wskazują, iż powiększamy przewagę nad konkurencją a Klienci coraz lepiej oceniają komplementarność naszej oferty” – komentuje Piotr Kapcio, dyrektor ds. marketingu home.pl
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.