Biuro Reklamy GG Network S.A. reorganizuje swoje struktury, dążąc do większej efektywności sprzedaży i kładąc nacisk na niestandardowe kampanie.
Z dniem 19 stycznia Biuro Reklamy GG rozpoczęło proces zmian, które mają na celu stworzenie zespołów dedykowanych szczególnym klientom, a co za tym idzie zwiększenie wydajności pracy działu. Kładąc nacisk na niestandardowe kampanie, Biuro Reklamy GG tworzy także zupełnie nowy dział – Dział Akcji Specjalnych. Zespół ten będzie obsługiwać niestandardowe projekty i proponować nowatorskie, bezprecedensowe rozwiązania.
– Trudniejszy okres, jaki aktualnie dotyka całą branżę reklamową ma niewątpliwie jeden bardzo pozytywny aspekt tj. wymusza na rozsądnych graczach kładzenie większego nacisku na efektywność prowadzonych działań i aktywizowanie nowych nisz, które wcześniej, w okresie dynamicznego wzrostu, wydawały nam się mało atrakcyjne – mówi Krzysztof Łada, dyrektor Biura Reklamy GG Network S.A. – Do puli takich działań zaliczam również zmiany, jakie wprowadziliśmy w naszym Biurze Reklamy. Liczymy na to, że wpłyną one pozytywnie na jakość współpracy z naszymi klientami.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.