Krzysztof Łada

GG Network: PBI wprowadza w błąd

Od jakiegoś czasu trwa już dyskusja na temat wprowadzenia standardu badań radia internetowego w Polsce. Niedawno KBR i PBI zakończyły w tej sprawie współpracę z wydawcą platformy radiowej OPEN FM. Dziś spółka GG Network po raz kolejny podważa wyniki badania Megapanel, sugerując iż mijają się one z prawdą. Poniżej prezentujemy stanowisko GG Network.

GG Network: PBI wprowadza w błąd więcej »

Ceneo.pl w portfolio Biura Reklamy Gadu-Gadu

Biuro Reklamy Gadu Gadu S.A. przejmuje obowiązki reklamowe serwisów należących do grupy Allegro. Obecnie sprzedaje już powierzchnię reklamową w Ceneo.pl, a kolejne serwisy oczekują na włączenie ich do portfolio. „Nasza współpraca jest naturalnym efektem poszukiwania synergii w grupie kapitałowej. Wspólnie z naszymi partnerami z Ceneo doszliśmy do wniosku, że z uwagi na fakt, że to

Ceneo.pl w portfolio Biura Reklamy Gadu-Gadu więcej »

Pokolenie GG kontratakuje

Serwis Domeny.pl jest trzecią polską firmą hostingową, która rozpoczęła współpracę marketingową z Gadu-Gadu. Po kampanii banerowej w komunikatorze, krakowska firma rozpoczęła właśnie emisję spotów reklamowych w GaduRadio. – Użytkownicy Gadu-Gadu będą w najbliższych dwóch latach główną siłą napędową polskiego internetu. Część z nich już jest i daje o sobie znać. Pokolenie GG powoli kontratakuje –

Pokolenie GG kontratakuje więcej »

Scroll to Top