GG Network: PBI wprowadza w błąd

Opublikowano: 2 marca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Od jakiegoś czasu trwa już dyskusja na temat wprowadzenia standardu badań radia internetowego w Polsce. Niedawno KBR i PBI zakończyły w tej sprawie współpracę z wydawcą platformy radiowej OPEN FM. Dziś spółka GG Network po raz kolejny podważa wyniki badania Megapanel, sugerując iż mijają się one z prawdą. Poniżej prezentujemy stanowisko GG Network.

Hanna LaskowskaGG Network: PBI wprowadza w błąd

Zmiany w biurze reklamy GG Network

Opublikowano: 21 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Biuro Reklamy GG Network S.A. reorganizuje swoje struktury, dążąc do większej efektywności sprzedaży i kładąc nacisk na niestandardowe kampanie.

Hanna LaskowskaZmiany w biurze reklamy GG Network

Ceneo.pl w portfolio Biura Reklamy Gadu-Gadu

Opublikowano: 16 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Biuro Reklamy Gadu Gadu S.A. przejmuje obowiązki reklamowe serwisów należących do grupy Allegro. Obecnie sprzedaje już powierzchnię reklamową w Ceneo.pl, a kolejne serwisy oczekują na włączenie ich do portfolio. „Nasza współpraca jest naturalnym efektem poszukiwania synergii w grupie kapitałowej. Wspólnie z naszymi partnerami z Ceneo doszliśmy do wniosku, że z uwagi na fakt, że to Gadu-Gadu posiada największe kompetencje w …

Hanna LaskowskaCeneo.pl w portfolio Biura Reklamy Gadu-Gadu

Pokolenie GG kontratakuje

Opublikowano: 7 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Serwis Domeny.pl jest trzecią polską firmą hostingową, która rozpoczęła współpracę marketingową z Gadu-Gadu. Po kampanii banerowej w komunikatorze, krakowska firma rozpoczęła właśnie emisję spotów reklamowych w GaduRadio. – Użytkownicy Gadu-Gadu będą w najbliższych dwóch latach główną siłą napędową polskiego internetu. Część z nich już jest i daje o sobie znać. Pokolenie GG powoli kontratakuje – przekonuje Marcin Majerek, rzecznik prasowy …

Hanna LaskowskaPokolenie GG kontratakuje