Ruszyła zewnętrzna kampania reklamowa nowego serwisu ogłoszeniowego Aaaby.pl. Jej celem jest prezentacja brandu oraz dotarcie do użytkowników sieci z informacją o ofercie serwisu. Kampanię reklamową serwisu Aaaby.pl opracowała szczecińska Agencja Interaktywna Byss. Natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy CR Media. Kampania potrwa do 30 listopada.
Kampania reklamowa serwisu Aaaby.pl jest prowadzona tylko w internecie, na wybranych witrynach oraz komunikatorach. Składa się z dwóch etapów – launchu ogólnego, w którym wykorzystano billboardy i pop-undery oraz z launchu produktowego, w którym są promowane 4 kategorie ogłoszeń: praca, nieruchomości auto oraz turystyka.
Dotychczas serwis był promowany na portalu Gazeta.pl oraz w formie ogłoszeń drobnych w cotygodniowych dodatkach „Gazety Wyborczej”: „Komputer”, „Nieruchomości”, „Praca”, „Supermarket” oraz „Wysokie Obroty”.
Aaaby.pl to najnowszy serwis ogłoszeniowy w polskim internecie. Jego właścicielem jest Agora SA – wydawca „Gazety Wyborczej” oraz właściciel portalu Gazeta.pl.
Serwis zawiera około 200 tys. ogłoszeń podzielonych na 19 branż. W Aaaby.pl znajduje się przeciętnie ok. 10 tys. ofert pracy, m.in. te ukazujące się w „Gazeta Praca”, poniedziałkowym dodatku „Gazety Wyborczej”. W serwisie można przeszukać również bazy kluczowych agencji pośrednictwa obrotu nieruchomościami – przeciętnie jest to ok. 150 tys. ogłoszeń z rynku mieszkań, domów i gruntów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.