Szeregi Agencji Interaktywnej OS3 multimedia zasiliła Marta Wałkuska, która objęła stanowisko Senior User Experience Designer’a.
Marta jest specjalistą do spraw użyteczności i user experience. Jej dziełem są układy funkcjonalne oraz diagramy interakcji. Odpowiada za kreację person i case użytkownika oraz pozyskiwanie informacji o userach. Jest też odpowiedzialna za architekturę informacji w projektowanych i wdrażanych serwisach.
„ To kolejny ekspert, który wspomaga nas w zakresie usability. Klienci są coraz bardziej zorientowani na tego typu usługi. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, rozbudowujemy i poszerzamy kompetencje działu strategii” – powiedział Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
Marta jest absolwentką DePaul University w Chicago. Pracowała tam jako specjalista do Spraw Użyteczności, zajmując się m.in. analizą wymagań funkcjonalnych i technicznych oraz projektowaniem architektury informacji na serwisy. Jest też twórcą serwisu dla Wydziału Pomocy Socjalnej, Osób z Problemami ze Słuchem w Stanie Illinois.
W czasie pobytu w USA współpracowała z takimi Klientami, jak: Orbitz, Wood Phillips, Sapient, Medicover USA, Nielsen USA (Nielsen Answers).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.