Ford Polska rozpoczął kampanię nowego modelu Focusa – C-MAX. Należący do segmentu MAV (Multi Activity Vehicle) model wprowadzony zostanie na rynek na początku przyszłego roku.
Zadaniem kampanii jest zachęcenie potencjalnych klientów do umówienia się na jazdę próbną. Do realizacji tego celu wykorzystano TVN24 , mailing bezpośredni oraz internet. Kampania w internecie, która potrwa do połowy grudnia, obejmuje zarówno portale (serwisy infromacyjne i motoryzacyjne) jak i wybrane vortale o tematyce motoryzacyjnej i sportowej (wybrane dyscypliny).
Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.