Ford

Niebezpieczne fikcyjne strony na temat marki Ford

Laboratorium Panda Security wykryło ponad milion niebezpiecznych witryn, które rozpowszechniają fałszywe oprogramowanie antywirusowe. Cyberprzestępcy wykorzystują techniki SEO do manipulowania wynikami wyszukiwarek internetowych dla frazy Ford. W ten sposób pozycjonowali szkodliwe strony w celu rozpowszechniania fałszywych programów antywirusowych o nazwach MSAntiSpyware2009 oraz Anti-Virus-1.

Niebezpieczne fikcyjne strony na temat marki Ford więcej »

Branża motoryzacyjna odkrywa internet

Z najnowszego raportu przygotowanego przez TNS Media Intelligence we współpracy z serwisem eMarketer wynika, że producenci samochodów coraz chętniej wykorzystują internet jako kanał promocji swoich produktów. W latach 2005-2007 wydatki na reklamę aut w gazetach spadły o 53%. Tygodniki i miesięczniki odnotowały 15% spadek. Koszty promocji online wzrosły w tym samym czasie o 119% –

Branża motoryzacyjna odkrywa internet więcej »

Ford Focus C-MAX w internecie

Ford Polska rozpoczął kampanię nowego modelu Focusa – C-MAX. Należący do segmentu MAV (Multi Activity Vehicle) model wprowadzony zostanie na rynek na początku przyszłego roku. Zadaniem kampanii jest zachęcenie potencjalnych klientów do umówienia się na jazdę próbną. Do realizacji tego celu wykorzystano TVN24 , mailing bezpośredni oraz internet. Kampania w internecie, która potrwa do połowy

Ford Focus C-MAX w internecie więcej »

Scroll to Top