Bądź aktywny – wygrywaj z Biznes-Klasą! – to hasło pierwszej akcji promocyjnej zorganizowanej przez ten portal. Na uczestników czekają nagrody.
Portal społecznościowy Biznes-Klasa.pl działa od trzech miesięcy. Powstał po to, aby ułatwić osobom i firmom kontakty biznesowe. Chodzi w nim nie tylko o odnalezienie kolegów z innych firm, ale przede wszystkim o nawiązywanie nowych, perspektywicznych kontaktów. Główne hasło portalu to „Po znajomości – zawsze łatwiej”.
„Bądź aktywny – wygrywaj z Biznes-Klasą” – to akcja skierowana do wszystkich użytkowników portalu. Promuje głównie tych, którzy aktywnie korzystają z narzędzi udostępnianych na profilach osób i firm. Jak wygrać? Wystarczy zbierać promocyjne punkty, czyli e-lary. Można je zdobywać m.in. za zapraszanie nowych znajomych, wysyłanie próśb o opinie, organizowanie spotkań i tworzenie profili firm. E-lary należą się także za umieszczanie artykułów i wpisów o wydarzeniach oraz wysyłanie zapytań do znajomych.
Jeśli użytkownik zbierze odpowiednią liczbę e-larów, ma prawo do jednej z nagród. Na laureatów czekają m.in. Kaspersky Anti-Virus Mobile, konta na serwerze hostingowym na strony internetowe, skrzynki e-mail i bazy danych, książki dotyczące negocjacji i coachingu oraz pakiety 2 tysięcy wyświetleń bannerów reklamowych. Fundatorami nagród są: szu.pl, Banner2Business, Marken oraz Rebis. To pierwsze konkursowe nagrody – w czasie trwania akcji pojawią się kolejne. Akcja „Bądź aktywny – wygrywaj z Biznes-Klasą” będzie trwała do końca tego roku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.