Bywa, że ciężkie czasy zmuszają firmy do radykalnych kroków: zwolnień, zamykania oddziałów, czy wycofywania się z pewnych rynków. Do czujnego ucha redakcji e-biznes.pl doszły głosy sugerujące, jakoby zanox, międzynarodowa firma zajmująca się między innymi marketingiem afiliacyjnym oraz marketingiem wyszukiwarek, planowała ograniczyć lub nawet zlikwidować swoją działalność w Polsce. Poprosiliśmy firmę o komentarz w tej sprawie.
Jak się dowiedzieliśmy, zanox nie spodziewa się negatywnych, powiązanych z gospodarczą recesją, efektów, które miałyby wpłynąć na branżę w Polsce, czy Europie Wschodniej.
Obserwujemy pozytywny rozwój w całym sektorze. Polskie i wschodnioeuropejskie rynki odnotowują wzrosty sprzedaży i ilości działań po stronie wydawców. W czasach ciasnych budżetów sprzedażowych, obserwujemy stabilny wzrost marketingu opartego na wydajności. Marketing afiliacyjny jest idealną i bezpieczną drogą budowania zysków w ciężkich ekonomicznie czasach – powiedział nam Gregory Binsfeld, Dyrektor Regionalny na Europę Wschodnią
Zanox, jak nas zapewniono, nie ma zamiaru redukować jakichkolwiek aktywności biznesowych czy inicjatyw wewnątrz polskiego i wschodnioeuropejskiego rynku. Przeciwnie, planuje nawet zwiększyć swoją tutaj obecność.
Jesteśmy bardziej niż usatysfakcjonowani obecnymi osiągnięciami: weszliśmy w 2009 rok z większym budżetem i rozpoczynamy proces rekrutacyjny w celu powiększenia naszego zespołu we Wschodniej Europie. Polska jest i pozostaje głównym rynkiem dla zanox, szczególnie od chwili, w której warszawskie biuro stało się centrum wszystkich naszych wschodnioeuropejskich aktywności biznesowych – zapewnił nas Maciej Wyszyński, Executive Sales Director w zanox.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.