Cube Group SA, agencja działająca w branży e-marketingu, została wybrana w rankingu magazynu Media & Marketing Interaktywną Agencją Roku 2009. Powstała 3 lata temu zajmuje pozycję lidera wśród firm segmentu SEM/SEO w Polsce, przy czym wzrost przychodów Cube Group za 2008 rok w porównaniu z rokiem ubiegłym przekracza 45 proc.
Na dynamiczny rozwój Cube Group SA – laureata magazynu Media & Marketing – wskazują nie tylko przychody spółki za rok ubiegły ale też rozwój struktur agencji na nowych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Do dziś powstały dwa oddziały agencji w rejonie CEE – pierwszy na Litwie, kolejny w Łotwie, gdzie zespół Cube Group pracuje dla klientów tj.: Pirelli, Sony, czy Whirpool. W portfolio polskich klientów Cube Group są m. in. Empik, Agito, czy Commercial Union Direct.
– Wciąż rozbudowujemy zakres usług. W naszej ofercie znajdują się nie tylko tradycyjne już działania związane z PPC, czy reklamą kontekstową. Staramy się, tak jak 3 lata temu, działać bardzo prężnie, proponując kampanie innowacyjne, dochodowe dla klienta – mówi Andrzej Cudny, Dyrektor zarządzający Cube Group SA. – Naszą najnowszą ofertą jest Affiliate Management oraz Retargetowanie pozwalające reklamodawcom pozyskać, mówiąc w skrócie, „niezdecydowanych” internautów. Budujemy nową, lepszą jakość usług dostępnych na rynku nowych technologii. Zajmujemy się tworzeniem kompleksowych strategii komunikacji w internecie, przy czym wielki nacisk kładziemy na efekty, m. in. ROI.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.