Co godzinę do 5 kwietnia Kinder Bueno rozdaje nagrody. Ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka – pod hasłem „Z każdą godziną Świat bardziej Bueno”. Główną nagrodą jest Alfa Romeo MiTo. Na uczestników loterii czekają także MacBooki Air, iPody shuffle i karty prezentowe na zakupy w empiku. Za ideę oraz całkowitą obsługę akcji odpowiada agencja marketingu relacji \DATA SOLUTIONS, która realizuje projekt w efekcie wygranego przetargu.
Pomysł promocji konsumenckiej oparty jest na claim-ie marki „Świat bardziej Bueno”. Z każdym zgłoszeniem uczestnik zabawy zwiększa swoją szansę na nagrodę główną loterii – drapieżny samochód Alfa Romeo MiTo. W zabawie do wygrania jest niemal 700 atrakcyjnych nagród o łącznej wartości około 300 tys. zł. By wziąć udział w loterii, należy wysłać unikalny kod z znajdujący się wewnątrz opakowania Kinder Bueno za pośrednictwem SMS-a lub poprzez stronę internetową www.kinderbueno.pl.
Autorem promocji konsumenckiej „Z każdą godziną Świat bardziej Bueno” jest agencja \DATA SOLUTIONS, która odpowiada za pomysł, kreację oraz mechanizm loterii. Na potrzeby akcji przygotowała również stronę internetową. Zabawa komunikowana jest m.in. na opakowaniach, poprzez materiały POS oraz za pośrednictwem reklamy telewizyjnej. Produkcją spotu zajęła się także agencja \DATA SOLUTIONS.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.