Podczas uroczystej Gali Impactorów, Artegence odebrała nagrodę polskiego przemysłu mediowego i reklamowego dla „Najbardziej Podziwianej Agencji Interaktywnej” 2008 roku.
Jak czytamy w uzasadnieniu, Artegence otrzymała nagrodę Impactor za: świeże pomysły, bezbłędne wdrożenia; za kreatywność, innowacyjne pomysły, wysoki poziom obsługi klientów; za bezprecedensową i znakomicie przeprowadzona akcję marketingową związaną z prasą drukowaną; za to, że nie tracą tempa i jako niezależna agencja rozwijają się.
Impactory Roku są nagrodami o charakterze wizerunkowym. Wyboru laureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z seniorów sektora reklamowego i mediów. Wybór odbywa się metodą głosowania, pod nadzorem Firmy Doradczej KPMG. Głosowanie ma charakter elitarny – biorą w nim udział przedstawiciele liderów rynku, w tym laureatów nagrody Impactor z poprzednich lat.
Impactory otrzymują osoby i firmy, które swoimi działaniami w branży reklamowej i mediowej wzbudziły szczególny podziw i szacunek.
– Fascynujące jest to, jak bardzo w ciągu zaledwie 15 lat internet zmienił znany nam świat. Obserwując zawłaszczanie przez media interaktywne kolejnych fragmentów naszego życia, można postawić śmiałą tezę, że niebawem wszystko, co może być internetowe, internetowe właśnie będzie. Dlatego niezwykle ekscytująca jest dla mnie świadomość tego, że tak naprawdę wszystko jeszcze przed nami – mówi Artur Gortych, Prezes Zarządu Artegence.
– Tak, tak! Zgadzam się z Arturem – dodaje chwilę potem Bartłomiej Wyszyński, Wiceprezes Zarządu Artegence.
– Tak, tak, tak! Zgadzam się i z Bartkiem i z Arturem – komentuje Andrzej Szewczyk, Dyrektor Zarządzający Artegence.
– Tak, tak, tak, tak! W całej rozciągłości popieram. Chłopaki mają rację – dodaje Magdalena Górak PR manager Artegence.
Pełna lista nagrodzonych w 11. edycji konkursu Impactor: Nagrody
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.