„To niezwykłe, ale jedno drzewo zapewnia tlen czteroosobowej rodzinie przez cały rok”. Ten czytelny i obrazowy komunikat, działający na emocje i wyobraźnię, pojawia się w nowym spocie promującym zakrojony na szeroką skalę program „Moje Silne Drzewo”. Zainicjowana w styczniu 2009 r. przez Żywiec Zdrój S.A. wielka kampania społeczna ma zachęcić konsumentów do posadzenia miliona drzew na Żywiecczyźnie. Autorem spotu jest Agencja Banah Group.
Moje Silne Drzewo to program marketingu zaangażowanego społecznie, wpisującego się w strategię marki i jej wizerunek, a ukierunkowanego na konkretne działania na rzecz ochrony środowiska. Jego celem jest krzewienie szacunku do drzew i edukacja o roli drzew w naszym życiu. „Jesteśmy silni tym, co po sobie pozostawiamy. Posadźmy razem milion drzew!”. Akcja pozwala klientom poczuć, że robią coś ważnego dla środowiska, dla siebie i przyszłych pokoleń. Teraz do posadzenia własnego drzewa w ramach akcji zachęca również spot reklamowy.
30 sekundowy spot został stworzony wg koncepcji Agencji Banah Group, będzie on emitowany będzie przez cały marzec w stacjach telewizyjnych: TVN i TVN 7, TVP 1 i 2 , Polsat i Polsat2 oraz TV4. Grupa docelowa kampanii jest bardzo szeroka – core target to świadomi mieszkańcy miast – dorośli w wieku 20-49 lat. Ambasadorami programu „Moje Silne Drzewo” zostali Dorota Wellman i Marcin Prokop.
Całość działań ATL spoczęła w rękach Agencji Reklamowej Banah Group. Oprócz kreacji spotu telewizyjnego, jej zadaniem było również zaprojektowanie promocyjnych opakowań wody Żywiec Zdrój, a także materiałów POS wspierających sprzedaż m.in. standów, zawieszek, plakatów, wobblerów, wyprodukowanych z papieru ekologicznego.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.