Żywiec Zdrój

Gazeta.pl dla Żywiec Zdrój

W ramach ogólnopolskiej kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”, której organizatorem jest Żywiec Zdrój S.A., portal Gazeta.pl uruchomił serwis edukacyjno-rozrywkowy „Wolę wodę”. Serwis adresowany jest do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz ich rodziców.

Banah Group dla programu Moje Silne Drzewo

„To niezwykłe, ale jedno drzewo zapewnia tlen czteroosobowej rodzinie przez cały rok”. Ten czytelny i obrazowy komunikat, działający na emocje i wyobraźnię, pojawia się w nowym spocie promującym zakrojony na szeroką skalę program „Moje Silne Drzewo”. Zainicjowana w styczniu 2009 r. przez Żywiec Zdrój S.A. wielka kampania społeczna ma zachęcić konsumentów do posadzenia miliona drzew na Żywiecczyźnie. Autorem spotu jest Agencja Banah Group.

Przewiń do góry