Znana sieć sklepów DUKA zwiększa swoją aktywność w Internecie. Przygotowany został nowy serwis WWW zintegrowany ze sklepem on-line oraz rozpoczęła się kampania reklamowa w Internecie. Za przygotowanie kampanii i serwisu odpowiada firma Afilo.
Celem rozpoczętej akcji reklamowej jest promocja nowej strony i sklepu internetowego www.duka.com. Kampania została przygotowana w oparciu o model CPC (cost per click), a reklamy wyświetlane będą w serwisach należących do sieci Afilo w kategoriach: kobieta, zdrowie, hobby, dom, nieruchomości i kuchnia. Użyto takich form reklamowych jak billboard, double billboard, skyscraper i ractangle.
„To pierwsza taka kampania w której oprócz planowania i przygotowania kreacji wykonaliśmy także cały serwis. Dodatkowo opracowaliśmy koncepcje sklepu on-line i zapewniliśmy stosowne narzędzia e-commerce. W ostatnim czasie zauważamy większe zainteresowanie klientów taką kompleksową usługą.” – mówi Ilona Węgrzycka, Business Development Director w Afilo.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.