Agencja Phygital Marketingu Momentum Worldwide organizuje kolejną akcję dla marki Luksusowa – konkurs „Męska Rzecz”, który jest kontynuacją wcześniejszych działań komunikacyjnych.
By wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na pytanie, ile nakrętek do butelek waży barman Luksusowej. Odpowiedzi można wysyłać za pomocą SMS-ów lub przez stronę internetową www.nicdodac.pl, na której co tydzień pojawiać się będą wskazówki, dotyczące budowy ciała barmana. Główną nagrodą jest 20 000 dolarów, które zwycięzca będzie mógł wydać na spełnienie swojego męskiego marzenia. Dodatkowo można zdobyć piersiówki oraz scyzoryki. Konkurs jest komunikowany za pomocą materiałów POS, przygotowanych przez agencję. Celem akcji ma być zwiększenie świadomości marki. Konkurs będzie trwał od 1 marca do końca kwietnia.
„Sukces poprzedniego organizowanego wspólnie z Momentum konkursu był na tyle duży, że zachęciło nas to do dalszych działań na tym polu. Oczywiście, dodatkowym atutem całej sprawy jest to, że wszyscy dowiedzą się, ile tak naprawdę waży nasz barman!” – mówi Monika Glimos, Junior Brand Manager w Wyborowa S.A.
Za projekt i obsługę strony www.nicdodac.pl odpowiada agencja MRM Worldwide.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.