MRM Worldwide promuje „Duety” Wedla w sieci
Wedel powierzył agencji interaktywnej MRM Worldwide przygotowanie strony internetowej i kampanii internetowej promującej „Duety” – nowe, dwusmakowe czekolady.
Wedel powierzył agencji interaktywnej MRM Worldwide przygotowanie strony internetowej i kampanii internetowej promującej „Duety” – nowe, dwusmakowe czekolady.
1 lutego 2010 r. Elena Nowosad–Rudnicka awansowała na stanowisko Strategic Plannera w zespole strategicznym McCann Worldgroup Polska.
Zarząd MRM Worldwide awansował Agnieszkę Wasilewską na Client Service Director’a, natomiast Wojtek Krosnowski objął stanowisko Creative Director’a.
Agencja interaktywna MRM Worldwide jest odpowiedzialna za strategię komunikacyjną nowej taryfy Polskich Linii Lotniczych LOT, która dostępna jest wyłącznie na www.lot.com, i na stałe wchodzi do oferty LOT-u.
Agencja interaktywna MRM Worldwide, we współpracy z agencją White Rabbit, dokonała liftingu serwisu nicdodac.pl dla Wyborowej SA, producenta wódki Luksusowej.
MRM Worldwide stworzyła nowy, „męski wizerunek” serwisu nicdodac.pl więcej »
Od kwietnia do zespołu Saatchi & Saatchi Digital na stanowisko Account Managera dołączył Sebastian Umiński. Sebastian będzie dedykowany projektom realizowanym dla Toyoty oraz P&G.
Agencja Phygital Marketingu Momentum Worldwide organizuje kolejną akcję dla marki Luksusowa – konkurs „Męska Rzecz”, który jest kontynuacją wcześniejszych działań komunikacyjnych.