W nowym raporcie firmy Conductor, analizującej strategie przedsiębiorstw umieszczonych na liście Fortune 500 związane z wyszukiwarkami, możemy przeczytać, że największe podmioty wydają 51 milionów dolarów dziennie na grupę 88 792 słów kluczowych. Tylko niespełna 21 proc. z nich znajduje się w rankingu 100 naturalnych wyników wyszukiwań. A to oznacza, że prawie 80 proc. wspomnianych 51 milionów dolarów to kompletna strata.
Badanie mierzy skuteczność wysiłków związanych z wyszukiwarkami w porównaniu do wydatków w systemie PPC. Firma skupiła się również na 200 słowach kluczowych, przede wszystkim związanych z markami firm znajdujących się na liście Fortune.
Alarmujący jest fakt, że większość słów określających marki nie pokazuje się nigdzie w wynikach wyszukiwania związanych z najważniejszymi dla nich słów kluczowych. Jako grupa, firmy z pięćsetki Fortune pozostają niedostrzegalne w wyszukiwarkach – powiedział Seth Besmertnik, szef Conductor.
51 milionów dolarów wydawanych każdego dnia na zwiększenie ruchu to kwota, która daje do myślenia. Być może niedługo właściciele tych firm obudzą się i zaczną robić to, co powinni byli zrobić 10 lat temu, czyli postarać się o odpowiednie nazwy domen.
Jeśli bowiem firmy wydają miliony na reklamówki, które wcale nie promują nazw ich marek ale pewne idee, które za nimi stoją, to może powinny zwrócić uwagę na domeny, które będą dla nich bardziej odpowiednie? Zwłaszcza, że ceny takich nazw nie są nawet porównywalne z kwotami, które firmy wydają na promowanie swoich nazw?
Za: The Domains
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.