Piar.pl od grudnia należy do międzynarodowej sieci PRWeek Worldwire. Serwis otrzymał status członka afiliowanego. Założycielem PRWeek Worldwire jest brytyjski tygodnik PR Week.
Porozumienie z PRWeek to kolejny krok Piar.pl do rozszerzenia działalności. Po rosyjskim miesięczniku Sovetnik, który również należy do PRWeek Worldwire, serwis zyskał kolejnego strategicznego partnera. Współpraca i członkostwo w Sieci zaowocują głównie wymianą informacji. Materiały Piar.pl publikowane będą m.in. na łamach internetowej wersji tygodnika PRWeek. Wiadomości z mediów skupionych
w PRWeek Worldwire wzbogacą przede wszystkim dział informacji ze świata w polskim serwisie.
Materiały wymieniane między członkami Sieci będą również wykorzystywane w wydaniach drukowanych. Polski vortal PR znalazł się także w globalnej sieci mediów branżowych PRWeek Global.
Piar.pl dołączył do grona afiliowanych członków Sieci po rosyjskim Sovetniku i argentyńskim czasopiśmie Imagen. Umowę zawarto na czas nieokreślony.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.