Piar.pl

Piar.pl wraca do sieci

Magazyn Piar.pl przez 32 miesiące towarzyszył rozwojowi branży public relations w Polsce. Przez ten czas w ponad 320 artykułach na 1600 stronach udało się zgromadzić materiały o trendach, studiach przypadków i postaciach, które tworzyły – i nadal tworzą – rynek PR-u w kraju i poza jego granicami. Od dziś agencja Prelite Public Relations, wydawca tytułu Piar.pl, udostępnia internautom na swojej stronie www.prelite.pl archiwum wydań tego dwumiesięcznika – zbiór wartościowej i nadal aktualnej wiedzy dla ludzi nauki i biznesu.

Piar.pl wraca do sieci więcej »

Cafe News podbija Internet

W ostatnich dniach marca została uaktywniona strona www.cafenews.pl udostępniająca nowoczesny program agregujący wiadomości. Już w pierwszym tygodniu zainstalowało go kilkanaście tysięcy użytkowników. Można zatem mówić o sukcesie projektu, szczególnie, że akcja informacyjna nadal trwa. Sylwia Krzewińska, Marketing PR Manager, tak wyjaśnia genezę programu: 'Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów działając na rynku z roku na rok gromadzi

Cafe News podbija Internet więcej »

Współpraca PAP i Piar.pl

Serwis Informacji Zleconych PAP zostaje partnerem magazynu i vortalu o tematyce public relations – Piar.pl. W ramach nawiązanej współpracy Piar.pl zapewnia merytoryczne wsparcie w zakresie dostarczania najświeższych informacji z kraju i ze świata na temat branży public relations. Z kolei Serwis Informacji Zleconych PAP będzie prezentować na swoich stronach kolejne wydania magazynu Piar.pl. Za pośrednictwem

Współpraca PAP i Piar.pl więcej »

Piar.pl patronem RemaDays

Vortal Piar.pl został medialnym patronem branżowym Międzynarodowych Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005. Celem spotkania jest integracja przedstawicieli sektorów branży marketingowej. Impreza odbędzie się w dniach 24-26 marca 2005 roku. w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Decyzję o udziale w wydarzeniu podjęło już ponad 200 firm. Trzydniowa impreza RemaDays będzie składać się z części kongresowej

Piar.pl patronem RemaDays więcej »

Branżowe spotkania pod patronatem Piar.pl

Polska Agencja Prasowa przygotowuje branżową konferencję pod hasłem „Trendy i narzędzia media relations”. Patronem medialnym wydarzenia jest vortal Piar.pl. Został on również patronem tegorocznych Gdańskich Spotkań PR, które rozpoczynają się w najbliższy czwartek, oraz 4. Międzynarodowej Konferencji PR “Introducing Market Economy – The Role of Public Relations”, organizowanej przez Akademię Ekonomiczną w Poznaniu pod honorowym

Branżowe spotkania pod patronatem Piar.pl więcej »

Piar.pl i Sovetnik.ru zacieśniają współpracę

Serwisy Piar.pl i Sovetnik.ru podjęły decyzję o przygotowaniu wspólnego numeru. Będzie to kolejna edycja drukowanej wersji czasopisma branżowego Sovetnik. Bodźcem do kontynuacji tej formy współpracy był duży sukces poprzedniego przedsięwzięcia. Najbliższe wydanie będzie oceną i analizą tego, co zmieniło się w public relations, na tle poszerzenia UE, w Europie Środkowo – Wschodniej (CEE). Obie redakcje

Piar.pl i Sovetnik.ru zacieśniają współpracę więcej »

5000 zarejestrowanych użytkowników Piar.pl

Piar.pl skupia już ponad 5000 zarejestrowanych użytkowników. Codziennie dostarcza najświeższe i najbardziej istotne informacje na temat działań o charakterze public relations z Polski i całego świata. Cotygodniowe zestawienie najciekawszych informacji trafia w formie elektronicznego newslettera do ponad subskrybentów. Piar.pl jest w Polsce wyłącznym partnerem PRWeeka oraz rosyjskiego serwisub – Sovetnik. Od lat współpracuje z teoretykami

5000 zarejestrowanych użytkowników Piar.pl więcej »

Scroll to Top