Agencja interaktywna zjednoczenie.com przygotowała nowy serwis dla marki CCC. Wiosenna szata graficzna nawiązuje do kwiatowych oraz malarskich motywów wykorzystanych w kampanii wizerunkowej. Zmieniona została również oprawa graficzna wirtualnego katalogu produktów.
Serwis, oprócz pokazania bogatej oferty produktów, zawiera interaktywny moduł do malowania. Użytkownicy mogą bawić się na stronie, tworząc własne obrazki lub projekty nadruków i zdobień butów na bazie proponowanych przez CCC szablonów. „Chcieliśmy dać naszym klientom możliwość włączenia się w proces projektowania obuwia, pokazania, co im się podoba, jakie są ich preferencje – mówi Krzysztof Śliwiński, dyrektor marketingu firmy NG2. Obecnie przyglądamy się wykonywanym pracom – dodaje – ale niewykluczone, że najciekawsze z nich nagrodzimy”. Internauci mają możliwość dodania swojej pracy do galerii oraz polecania jej znajomym.
W ramach współpracy z firmą NG2 zjednoczenie.com przygotowało też wiosenną odsłonę dla marki BOTI (www.butyboti.pl). Agencja jest odpowiedzialna za wizerunek obu marek Internecie w sezonie wiosna/lato 2009.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.