zjednoczenie.com

Kupony zniżkowe na Facebook’u dla fanów Cropp

Agencja interaktywna zjednoczenie.com przygotowała wyjątkową aplikację na Facebook’u dla marki Cropp. Fani marki otrzymali kupony promocyjne z unikalnym kodem kreskowym upoważniającym do zniżki.

Ruszyła kampania mdziennik.pl – “m ratuje internet”

“m ratuje internet” to hasło kampanii produktowej promującej mdziennik.pl – mobilną wersję portalu dziennik.pl. Od początku lipca, po wpisaniu w swoim telefonie adresu mdziennik.pl, użytkownicy mają dostęp do 12 kanałów tematycznych serwisu. Dzięki nowej usłudze mogą korzystać z najnowszych informacji dziennika.pl w każdym miejscu i czasie, bez konieczności używania komputera stacjonarnego czy laptopa.

Serwisy CCC i BOTI w nowych odsłonach

Agencja interaktywna zjednoczenie.com przygotowała nowy serwis dla marki CCC. Wiosenna szata graficzna nawiązuje do kwiatowych oraz malarskich motywów wykorzystanych w kampanii wizerunkowej. Zmieniona została również oprawa graficzna wirtualnego katalogu produktów.

zjednoczenie.com dla marek Monnari oraz Pabia

Wraz z początkiem sezonu jesienno-zimowego agencja zjednoczenie.com rozpoczęła współpracę z Monnari Trade S.A. Firma jest właścicielem między innymi marek Monnari oraz Pabia. Owoce współpracy są dostępne dla internautów w postaci dwóch nowych serwisów monnari.com.pl oraz www.pabia.eu. Najnowsza strona marki Monnari podkreśla wyjątkowy kobiecy charakter kolekcji. Użytkownik może obejrzeć na niej zdjęcia najnowszych kreacji, które dzięki …

zjednoczenie.com dla marek Monnari oraz Pabia więcej »

zjednoczenie.com dla MTV Networks Polska

Agencja interaktywna zjednoczenie.com uruchomiła dwa nowe serwisy internetowe dla MTV Networks Polska. 1 czerwca odbyła się premiera strony skierowanej do dzieci i młodzieży  nick.com.pl. Jest to serwis stworzony na potrzeby wchodzącego w lipcu na polski rynek amerykańskiego programu telewizyjnego Nickelodeon. Przewodnikami po serwisie są bohaterowie kreskówek stacji, m.in.: SpongeBob, Dora, Danny Phantom czy Awatar. Na …

zjednoczenie.com dla MTV Networks Polska więcej »

Serwis VIVA Polska zmienia swoje oblicze

Serwis internetowy VIVA Polska przejdzie metamorfozę, w wyniku której zmieni się jej wygląd oraz funkcjonalność. Konkurs na przygotowanie serwisu wygrała agencja interaktywna zjednoczenie.com. Serwis ten umożliwi stworzenie aktywnej społeczności skupionej wokół stacji. Użytkownicy będą nie tylko mogli zapoznać się z newsami, ramówką czy kalendarium imprez, ale również współtworzyć serwis poprzez wymianę opinii na forum oraz …

Serwis VIVA Polska zmienia swoje oblicze więcej »

Przewiń do góry