Ruszyła kampania mdziennik.pl – „m ratuje internet”

Opublikowano: 7 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

„m ratuje internet” to hasło kampanii produktowej promującej mdziennik.pl – mobilną wersję portalu dziennik.pl. Od początku lipca, po wpisaniu w swoim telefonie adresu mdziennik.pl, użytkownicy mają dostęp do 12 kanałów tematycznych serwisu. Dzięki nowej usłudze mogą korzystać z najnowszych informacji dziennika.pl w każdym miejscu i czasie, bez konieczności używania komputera stacjonarnego czy laptopa.

Hanna LaskowskaRuszyła kampania mdziennik.pl – „m ratuje internet”

Serwisy CCC i BOTI w nowych odsłonach

Opublikowano: 16 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Agencja interaktywna zjednoczenie.com przygotowała nowy serwis dla marki CCC. Wiosenna szata graficzna nawiązuje do kwiatowych oraz malarskich motywów wykorzystanych w kampanii wizerunkowej. Zmieniona została również oprawa graficzna wirtualnego katalogu produktów.

Hanna LaskowskaSerwisy CCC i BOTI w nowych odsłonach

zjednoczenie.com dla marek Monnari oraz Pabia

Opublikowano: 31 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Wraz z początkiem sezonu jesienno-zimowego agencja zjednoczenie.com rozpoczęła współpracę z Monnari Trade S.A. Firma jest właścicielem między innymi marek Monnari oraz Pabia. Owoce współpracy są dostępne dla internautów w postaci dwóch nowych serwisów monnari.com.pl oraz www.pabia.eu. Najnowsza strona marki Monnari podkreśla wyjątkowy kobiecy charakter kolekcji. Użytkownik może obejrzeć na niej zdjęcia najnowszych kreacji, które dzięki zastosowaniu technologii Papervision3D są prezentowane …

Sylwester Kozakzjednoczenie.com dla marek Monnari oraz Pabia

zjednoczenie.com dla MTV Networks Polska

Opublikowano: 9 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja interaktywna zjednoczenie.com uruchomiła dwa nowe serwisy internetowe dla MTV Networks Polska. 1 czerwca odbyła się premiera strony skierowanej do dzieci i młodzieży  nick.com.pl. Jest to serwis stworzony na potrzeby wchodzącego w lipcu na polski rynek amerykańskiego programu telewizyjnego Nickelodeon. Przewodnikami po serwisie są bohaterowie kreskówek stacji, m.in.: SpongeBob, Dora, Danny Phantom czy Awatar. Na stronie oprócz opisu ramówki telewizyjnej …

Sylwester Kozakzjednoczenie.com dla MTV Networks Polska

Serwis VIVA Polska zmienia swoje oblicze

Opublikowano: 10 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Serwis internetowy VIVA Polska przejdzie metamorfozę, w wyniku której zmieni się jej wygląd oraz funkcjonalność. Konkurs na przygotowanie serwisu wygrała agencja interaktywna zjednoczenie.com. Serwis ten umożliwi stworzenie aktywnej społeczności skupionej wokół stacji. Użytkownicy będą nie tylko mogli zapoznać się z newsami, ramówką czy kalendarium imprez, ale również współtworzyć serwis poprzez wymianę opinii na forum oraz rozmowy na chacie. Będzie to …

Sylwester KozakSerwis VIVA Polska zmienia swoje oblicze