W ramach nawiązanej w ubiegłym roku współpracy z Estee Lauder Poland, agencja Digital One dokonała lokalizacji kolejnej marki z portfolio koncernu. Od marca 2009 stronę Estee Lauder można odwiedzić pod adresem www.esteelauder.pl. Jest to jedna z pierwszych marek luksusowych, posiadająca polską stronę internetową.
Polska witryna to pierwsza po amerykańskiej strona stworzona w nowym designie. Efekty pracy zespołu Digital One można obejrzeć na www.esteelauder.pl. Strona zawiera m.in. informacje o produktach dostępnych w Polsce, punktach sprzedaży, o historii marki, a także o kampanii na rzecz walki z rakiem piersi, którą 17 lat temu zapoczątkowała Evelyn Lauder, synowa założycielki firmy. Dla użytkowników została przygotowana funkcjonalna wyszukiwarka oraz specjalny newsletter, w którym znajdą się wiadomości o nowościach i ofertach specjalnych.
W listopadzie ubiegłego roku Digital One wdrożyło serwis marki Clinique, która również należy do koncernu Estēe Lauder Poland. Obydwa projekty zostały zrealizowane w ścisłej współpracy z centralą w Nowym Jorku, która koordynuje wszystkie lokalne wdrożenia.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.