Ponad 300 tysięcy inernautów wzięło udział w plebiscycie Wirtualnej Polski, TOPolka. W trwającym blisko rok konkursie internauci oddawali swoje głosy na 50 pięknych, aktywnych zawodowo i ambitnych Polek.
Pod koniec grudnia 2008 głosy z poszczególnych miesięcy zostały zsumowane i w czwartek, 2 kwietnia, w siedzibie Wirtualnej Polski w Warszawie odbyła się uroczysta Gala, podczas której wręczono nagrody laureatkom plebiscytu TOPolka 2008.
Ranking WP zwyciężyła Anna Przybylska, internauci oddali na nią ponad 80 000 głosów. II miejsce (60 tysięcy głosów) zajęła Katarzyna Glinka, III – Alicja Bachleda-Curuś, na którą swój głos oddało 48 tysięcy internautów.
Plebiscyt zorganizowano w serwisie http://facet.wp.pl, po raz drugi. I po raz drugi, dając dowód szczególnej wierności, internauci palmę pierwszeństwa przyznali Annie Przybylskiej.
Katarzyna Glinka, Prezes Zarządu Wirtualnej Polski Grzegorz
Tomasiak, Anna Przybylska. Fot. Konrad Żelazowski
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.