Internet mobilny stanowi prawie 20 proc. łączy szerokopasmowych w Polsce. Gazeta Wyborcza przyjrzała się marcowemu raportowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej odnośnie dostępu Polaków do mobilnych usług internetowych.
Wśród operatorów bezkonkurencyjny okazał się Play, który za łącze o limicie w zakresie 3-6 GB proponował cenę 45 złotych za miesiąc użytkowania. Problemem może się jednak okazać dostęp do usługi ze względu na ograniczony dostęp na terenie Polski. Jednak jak zapewnia Marcin Gruszka, rzecznik Play sytuacja ma się zmienić. Do tej pory z usługi można korzystać w 300 miastach, natomiast w kolejnych kilkudziesięciu trwają testy i na przełomie kwietnia i maja zasięg ma być rozszerzony.
Jak podkreśla Anna Streżyńska, prezes UKE, oprócz oferty cenowej ważna jest jakość usług. Warto skorzystać z proponowanej przez operatorów możliwości wypróbowania połączenia mobilnego bez żadnych kosztów. Klient podczas podpisywania umowy będzie wtedy doskonale wiedział o jakości łącza.
Gazeta Wyborcza przedstawiła także wyniki testów transferu w różnych miejscowościach Polski wykonanych przez firmę Audytel. Najlepiej prezentuje się Warszawa ze średnią prędkością pobierania danych na poziomie 834 kb/s. Drugie miesce zajęła Gdynia, a trzecie miejsce przypadło Elblągowi z 789 kb/s. Najsłabiej wypadł Sosnowiec (442 kb/s) oraz Garwolin i Mława (331 kb/s).
http://wyborcza.pl/1,82244,6468547,Popularny_mobilny_internet.html
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.