Urząd Komunikacji Elektronicznej

VoiceLink dla konsumentów

Urząd Komunikacji Elektronicznej to kolejna instytucja rządowa, która zdecydowała się na zastosowanie technologii VoiceLink.

TP i UKE nagrodzone za zawarcie porozumienia

Telekomunikacja Polska i Urząd Komunikacji Elektronicznej wspólnie otrzymały nagrodę „Szeroki Pas” za zawarcie porozumienia, które daje szansę na znaczący wzrost inwestycji szerokopasmowych. „Szeroki Pas” jest nagrodą Forum Usług Szerokopasmowych, którą przyznaje redakcja branżowego magazynu “Computerworld”.

Kondycja polskiego internetu mobilnego

Internet mobilny stanowi prawie 20 proc. łączy szerokopasmowych w Polsce. Gazeta Wyborcza przyjrzała się marcowemu raportowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej odnośnie dostępu Polaków do mobilnych usług internetowych.

Rządowe przymiarki do darmowego internetu

Rząd kończy prace nad ustawą pozwalającą wprowadzić w Polsce darmowy internet oparty na technologii wi-fi oraz rozwinąć budowę sieci światłowodowych. Na ten cel ma być pozyskane 1,7 mld euro w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Certyfikaty UKE

Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczął 26 stycznia br. przyjmowanie wniosków w celu wydania certyfikatu UKE dotyczącego bezpiecznego korzystania z usług telekomunikacyjnych – donosi Gazeta Wyborcza.

PoGGadaj z UKE

GG:853 – to teraz oficjalny numer GG Urzędu Komunikacji Elektronicznej (www.uke.gov.pl) kierowanego przez Prezes Annę Streżyńską. Użytkownicy komunikatora Gadu-Gadu mogą otrzymywać interesujące informacje dotyczące  poradnictwa konsumenckiego z zakresu rynku telekomunikacyjnego,  jak i  pracy  Urzędu Komunikacji Elektronicznej, bezpośrednio na swoje GG. Wystarczy napisać wiadomość na nr GG: 853. Numer GG UKE działa na zasadzie autorespondera, zatem …

PoGGadaj z UKE więcej »

VoIP przestał być gadżetem

Użytkownicy telefonii internetowej (tzw. VoIP) nie traktują jej jak gadżetu, ale jako bardzo użyteczne narzędzie do komunikacji. Świadczy o tym fakt, że VoIP’owcy korzystają z telefonu w bardzo podobny sposób do abonentów telefonii tradycyjnej, jednak płacą mniej za połączenia i mają do wyboru znacznie więcej usług dodanych. Takie wnioski płyną z analizy przeprowadzonej w ramach …

VoIP przestał być gadżetem więcej »

Przewiń do góry