INTERIA.PL S.A. w IV kwartale 2003 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 5 732 tys. zł w porównaniu do 4 612 tys. zł w III kwartale 2003 (wzrost o ponad 24%). Przychody ostatniego kwartału roku 2003 były niższe od przychodów osiągniętych przez Spółkę w IV kwartale 2002 roku ze względu na bardziej równomierne rozłożenie w ciągu całego 2003 roku przychodów i kosztów związanych z transakcjami barterowymi.
Przychody w całym 2003 roku w wysokości 18 277 tys. zł są wyższe o 7% od przychodów uzyskanych w 2002 roku (17 073 tys. zł). Rzeczywisty wzrost przychodów gotówkowych wyniósł ponad 50%, a umiarkowany ich przyrost jako całości w sprawozdaniu finansowym jest wyłącznie efektem prowadzonej przez Spółkę polityki obniżania udziału barterów w sprzedaży ogółem.
„Wyniki finansowe ubiegłego roku pokazują, iż INTERIA.PL jest na granicy dodatniej rentowności na poziomie EBITDA. Ich osiągnięcie było możliwe przede wszystkim dzięki utrzymaniu niskiego poziomu kosztów przy jednoczesnym, dynamicznym wzroście sprzedaży gotówkowej zarówno na rynku reklamowym jak i w pozostałych sektorach” – komentuje wyniki Tomasz Jażdżyński, Prezes Zarządu INTERIA.PL S.A.
„Dotychczasowe dokonania oraz trendy i prognozy rynku pozwalają na twierdzenie, iż plan zakładający uzyskanie wyraźnie dodatniego wskaźnika EBITDA w roku bieżącym i zysku netto w przyszłym zostanie zrealizowany” – dodaje Jażdżyński.
Według monitoringu ruchu w obrębie portalu systemem trackingowym gemiusTraffic firmy Gemius (dawniej Global eMarketing) od grudnia 2002 r. do grudnia 2003 r. liczba unikalnych użytkowników odwiedzających portal w ciągu miesiąca wzrosła o 33,3%, z poziomu 4,6 mln do 6,1 mln. W tym czasie liczba wizyt w portalu zwiększyła się o 36,7% (do 34,4 mln), a liczba odsłon stron w grudniu 2003 r. wyniosła 485,5 mln.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.