W grudniu 2003 roku firma AGROS NOVA ogłosiła przetarg, którego przedmiotem był wybór agencji interaktywnej odpowiedzialnej za obsługę firmy oraz jej marek on-line. Zakres współpracy obejmuje stworzenie i rozwój serwisu korporacyjnego i wybranych serwisów produktowych
Do przetargu zaproszonych zostało pięć kluczowych polskich agencji interaktywnych, z czego w etapie finałowym znalazły się OS3 multimedia oraz Engine.
„Dokonując wyboru braliśmy pod uwagę zarówno zawartość merytoryczną oferty, poziom kreacji, serwis oraz warunki finansowe. OS3 multimedia zaprezentowała najciekawsze rozwiązania odpowiadające naszej strategii. Oferta była profesjonalnie przygotowana, a agencja potrafiła dostosować się do naszych potrzeb.” – powiedziała Joanna Bancerowska, PR Manager AGROS NOVA.
Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem AGROS NOVA i OS3 multimedia jest zbudowanie serwisu korporacyjnego przeznaczonego dla sektora B2B. Dostępne w nim będą zarówno ogólne informacje o firmie, jak i o jej poszczególnych markach. Ponadto powstanie centrum prasowe on-line oraz dział kariery. Agencja OS3 odpowiedzialna jest za kompleksową obsługę witryny począwszy od doboru i zakupu zdjęć po prace copywriterskie.
„Umowa zawarta pomiędzy OS3 multimedia, a AGROS NOVA to dla agencji wyzwanie, a jednocześnie odpowiedzialność. Naszym celem jest konsekwentne realizowanie założeń przyjętych na 2004 rok i dostarczanie firmie najskuteczniejszych rozwiązań w strategii marketingowej on-line. Poza budowaniem oraz obsługą serwisów internetowych proponujemy AGROS NOWEJ najnowsze rozwiązania wspomagające działania e-commerce.” – powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.