Piotr Janczewski w Web Search Factory Polska

Piotr Janczewski dołączył do zespołu agencji interaktywnej Web Search Factory Polska. Jako Kierownik Działu Badań Marketingowych będzie odpowiadał za integrację segmentu badań marketingowych i analityki internetowej.

piotr-janczewski_fotoPiotr Janczewski objął w marcu stanowisko Kierownika Działu Badań Marketingowych w agencji Web Search Factory Polska. To nowo utworzone stanowisko w dynamicznie rozwijającym się dziale badawczym agencji.

Piotr Janczewski od ponad siedmiu lat jest związany z branżą badawczą. Pracował m. in. w GUS, MillwardBrown SMG-KRC, TNS OBOP, Gemius SA, a ostatnio w 4P Research Mix, gdzie odpowiadał za obszar badań CAWI (m.in. za wdrożenie metodologii badań internetowych i realizację wszystkich badań tego typu). Realizował projekty dla firm z branży FMCG, e-commerce, telecom. Specjalizuje się w badaniach online, w szczególności w projektach o zasięgu międzynarodowym. Absolwent Metod Ilościowych SGH.

Jako Kierownik ds. Badań w Web Search Factory Polska, Piotr będzie odpowiadał za rozwój i integrację badań tradycyjnych, CAWI oraz analityki internetowej, a także za realizację projektów strategicznych w tych obszarach.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top