Discovery w Internecie

Opublikowano: 17 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Discovery Channel ruszył z internetową promocją wybranych serii ze swojej jesiennej ramówki. Za kampanię odpowiada Web Search Factory Polska, agencja doradcza, specjalizująca się w strategiach marketingowych w Internecie, która współpracowała z Discovery także przy promocji wiosennej ramówki stacji. Web Search Factory skupi się na promocji dwóch serii. Pierwsza z nich to Prawda czy Fałsz – pogromcy mitów (ang. Mythbusters), w …

Hanna LaskowskaDiscovery w Internecie

Web Search Factory Polska w IAB

Opublikowano: 7 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja Web Search Factory Polska websearchfactory.pl została nowym członkiem Interactive Advertising Bureau (IAB). WSF działa na polskim rynku od listopada 2006 roku. Jest agencją strategiczną zajmującą się marketingiem w sieci, stąd naturalne zainteresowanie działalnością IAB – funkcjonującym od 2000 roku stowarzyszeniem firm z branży interaktywnej, reklamowej oraz technologicznej. Nadrzędnym celem IAB jest edukacja rynku w zakresie efektywnego wykorzystania Internetu i …

Sylwester KozakWeb Search Factory Polska w IAB